Mijn lijst met blogs

zaterdag 8 april 2017

Op zijn paasbest

Dank je wel voor alle lieve felicitaties en lieve reacties over het koude water. Het euvel is inmiddels verholpen. Wim is op onderzoek gegaan, dacht dat het iets met de kleppen was ging naar een zaak voor verwarming. Bij de eerste moest dat apparaatje getest worden en kregen we een telefoonnummer van de monteur mee. Toch naar een andere gegaan. Daar ook hetzelfde verhaal maar we kregen gelijk het onderdeel mee om te proberen. Die hadden ze gelukkig op voorraad. Betalen kwam wel. Het bevestigen was een minuutje werk en we kunnen weer genieten van het heerlijke warme water.
Zulke mensen zijn er dus ook! En gelukkig geen monteur en voorrij kosten enz.
De verjaardag is weer achter de rug. Zondag halen we mijn ouders op, maar deze avond genieten we van de rust in huis. Veel tijd voor freubelen had ik niet afgelopen week en dit kaartje was al eerder gemaakt.
De sketch van Hobbyvision gebruikt. Het plaatje vond ik zo grappig en ik moest lachen in mij zelf om de houten slippers. Die heeft het dametje ze vast wel nodig, het op hoge hakken lopen zal wel niet zo goed gaan. Wat versierseltjes, de strik is ala Jenine, die op een workshop voordeed hoe je dat het beste kon doen. Dit kaartje is ook voor haar om haar een hart onder de riem te steken. Ze is in december gevallen en haar bekken gebroken en kan wel een steuntje gebruiken.
Het kaartje verder rustig gehouden omdat ik felle kleuren gebruikt heb, en dat gaat ten koste van het plaatje.
Challenges:
Hobbyvision: sketch
AnMacreatief: voorjaar/lente Pasen
De weerberichten voor de zondag zijn goed!
Geniet ervan en tot een volgende kaart.
Groeten, Nelleke

11 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Nelleke....zo leuk dat stempeltje en ook de sketch heel mooi uitgewerkt...
groetjes Rosina

Hermien zei

Leuk kaartje heb je gemaakt voor Jenine, wat een val niet al te weeg kan brengen hé? Bij het zien van je afdrukje moest ik gelijk aan mezelf denken als ik schoenen met een klein hakje aan heb krijg ik al pijn aan mijn voeten en zou mijn schoenen op zo'n moment graag ruilen voor een paar slippers.
Fijn dat jullie weer kunnen genieten van warm water...
Ik wens jullie een mooie zonnige zondag!

groetjes Hermien

GerJanne zei

Het is een enig kaartje!! Lief dat je hem aan Jenine stuurt. Het blijft toch altijd fijn om wat aandacht te krijgen.
Mooi in al dat roze.
De stroopwafelcake was lekker. Nog een gezellige avond gehad? En gisteren? Ik hoor het wel.
Groetjes,
GerJanne

Marja zei

Superleuke kaart Nelleke!
De houten slippertjes zijn een leuk detail.
Lief van je om hem na Jenine te sturen.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Wat een schattige kaartje Nelleke. Leuk plaatje.
Groetjes Nicolette

Margreet zei

Prachtig kaartje, Nelleke...en de houten slippers zou ze idd best nog wel nodig kunnen hebben...leuk gedaan! Ik vind ook leuk dat je de afbeelding weinig gekleurd hebt omdat het DP best heftig en druk is. Mooi geheel nu.
Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief.
xxx Margreet

Scraptastische hobby zei

Oei Janine is wel heel lelijk gevallen, lief om een mooi kaartje te sturen Nelleke! Nog van harte Gefeliciteerd met Wim zijn verjaardag hoor!
Liefs Gerie

marja kenter zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Wim. En wat fijn dat jullie ook weer warm water hebben.
Dit kaartje is erg leuk, zal met plezier ontvangen worden.
Groetjes Marja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een lieve kaart gemaakt Nelleke en wat attent om hem voor Jenine te maken. Die heeft het inderdaad nogal te verduren op het moment. Mooi die raffia strik in combinatie met de bloemetjes.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Superleuk kaartje, Nelleke! En een grappig plaatje!
Ik had zondag hakken aan, reisde met de trein en heb bij een Hema op een station slippers gekocht vanwege de blaren :-( Dus herkenbaar. Ik moest wel lachen om je slippertjes op deze kaart.
Groetjes
Jantine

Epie zei

Prachtige kaart Nelleke .
Paasgroetjes van Epie