Mijn lijst met blogs

vrijdag 20 januari 2017

2 kaartjes van 10x10

Kennen jullie dat? Je werkt 2 late diensten, daarna een dag teamoverleg en sollicitatiegesprekken, nog een dag een vroege dienst, met Thomas naar de oogarts en om zeven uur weer een vergadering..
Dan kom je thuis, ziet een enorme stapel was liggen en ik denk bij mij zelf: ik ben een aantal dagen haast niet thuis geweest. De week is voorbij gevlogen. En dan is het alweer bijna weekeind, althans voor Wim dan. Voor mij is het vrijdag vrij en dan het weekeind een paar korte diensten. En hopelijk wat tijd om wat te knutselen. Vast wel naast de andere werkzaamheden.
Gelukkig had ik deze kaartjes al klaar, want vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij de Egel. Zoals jullie weten gaan we 2x per maand een challenge doen, elke 5e en 20e van de maand.
Deze keer is de opdracht: maak 2 bij elkaar passende kaartjes van 10 x10 cm. Een leuke opdracht, doen jullie mee? Op het blog zien jullie wat mijn DT maatjes gemaakt hebben. Het leuke is dat het echt allemaal verschillende soorten kaarten zijn.
Ik gebruikte spulletjes van de Action en het Kruidvat.
Basis kaart wit papier, daarop kraft van een kaartje van de Action. Daar kun je kaarten kopen aan de voorkant met design en de achterkant kraft. Ik heb de kaart gebruikt voor de kleine kaartjes. Je ziet een rondjes en streepjes variant. Zwart is een restje, koperkleurig tape van de Action. Labels uit het DIY boek van het Kruidvat, nietjes, touwtje en strikje. De tekst staat op de label. Heerlijk om zo bezig te zijn. Echte Lieke kaartjes :-)
We zijn benieuwd naar jullie reacties en wat jullie gaan maken. En zoals gewoonlijk is er ook weer een mooie prijs te winnen.
Doen!
Fije dag en weekeind.
Nelleke

18 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Ja de tijd vliegt ongelofelijk snel voorbij...
Ik vind je kaartjes echt super gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Danielle zei

Dit zijn geweldige kaartjes Nelleke!! Zouden ook zomaar Danielle kaartjes kunnen zijn ;-) Ik heb geloof ik ook bijna alle materialen en zit al dagen mijn hoofd te breken over een mannenkaartje, dus bedankt voor deze geweldige inspiratie!!!! De challenge is weer top!

Joanne kramer zei

oef....dat zijn hectische dagen.... Maar wat een mooie kaartjes! groetjes Joanne

Sarah - Crea S zei

Hé Nelleke, wat een superleuke duo-kaartjes zijn het! Vind ze echt geweldig! Liefs, Sarah

Margo zei

Het is inderdaad een heel leuke uitdaging ! Ik ga zeker mee doen ! Je kaartjes zijn super ! Heel erg leuk gedaan ! Ik ken het inderdaad, ach, je moet maar denken, die was, die loopt niet weg, op zijn tijd even zitten en lekker knutselen, dat verdienen we wel hoor!

Marfien zei

Jammer dat je foto te breed is, mooie kleurtjes bij elkaar en leuke kaartjes. Wat ik niet leuk vind aan 10x10 kaartjes is dat ze slecht te verkopen zijn, men denkt dat er minder werk aan zit en dan ook goedkoper moeten zijn . . .

Nicolette zei

Ze zijn alle 2 erg mooi Nelleke.
Groetjes Nicolette

!neke zei

Ze zijn echt leuk !
Ik heb ook die kaartjes ingeslagen bij de action !
Ze zijn veelzijdig , heb ze al gebruikt als dp papier !
En hectische dagen......
Ik ken dat !
Geniet van het weekend !
Groeten Ineke

Larissa zei

Deze zijn leuk! Ik hou van 10 bij 10 kaartjes.
Ik ga eens kijken of ik mee kan doen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ha bezig bijtje, heb jij het even druk als ik dat zo lees en wat knap dat je dan nog freubeltijd weet te vinden Nelleke :). Ik vind je kaartjes heel gaaf geworden, lekker stoere details.
Lieve groetjes Miranda

Janny's Cards Creations zei

Een hoop leuke kaarten op je blog. Was even niet zo veel op mijn blog of andere geweest. Ik heb dus even rond gekeken. Groetjes Janny

GerJanne zei

Ha Nel, ja dat is herkenbaar hoor. Vind ik zo'n verschil tussen het onderwijs en de zorg. Door het onregelmatige werk je soms je dubbele contracturen binnen een week en de andere wek werk je bijna niet. En de was loopt (helaas) niet weg.
Je kaartjes zijn supermooi! Handig om die kaarten van Action te gebruiken.
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Nelleke!
ja....de tijd vliegt voorbij!
Groetjes Diny

Marja zei

Je hebt maar een drukke week achter de rug Nelleke.
Maar het zijn twee leuke kaartjes geworden.
Fijn weekend (met misschien nog wat knutseltijd)
Groetjes Marja.

Nancy Soetaert zei

Ik vind je kaartjes supertof Nelleke!
groetjes
nancy

Jantine zei

Leuk idee voor een uitdaging en ook heel leuk uitgewerkt, Nelleke!
Wat vliegt de tijd soms toch, he?! Je was ook wel heel druk...
Groetjes,
Jantine

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke challenge heel mooie kaartjes leuk met de labels .
Groetjes Doris

Sarah zei

Heel leuk. Ik heb het materiaal ook.
Altijd fijn om met materiaal van een prikje iets leuks te maken.☺