Mijn lijst met blogs

maandag 26 september 2016

Restjes kaart

Weer een kaart met restjes. En hoe. Wat ben ik hier mee bezig geweest zeg. Als een kaart niet naar mijn zin is, laat ik het liggen en kijk er een andere keer weer naar, en kom je later weer op nieuwe ideetjes. En zo is deze kaart tot stand gekomen, iedere keer heb ik wat gedaan.
Ik had nog wat hele kleine restjes van Studio Light liggen welke ik van Maartje gekregen had. ik heb met veel plezier met dit papier gewerkt en wilde het laatste ook gebruiken. Daarbij heb ik het rode erbij gezocht, ook van een oude kaart, en rood van een bonbondoosje. Verder wit papier in dezelfde kleur als de kaart, dat komt allemaal uit mijn restjesbak.
De kaart is 16-9 cm. Een banner van een oude kaart erop, en toen begon het passen en meten. Veel kleine bloemetjes gesponst en van kleine stukjes papier de rand, tekst en blaadjes gestanst.
Gelukkig had ik een woord stans waarvoor je kleine stukjes papier nodig hebt. Deze heb ik pas en ik dacht eerst dat ik die toch dubbel had. Echter eerst kijken dan blèren, ik had hem toch nog niet. Dan kun je hier ook blij om zijn.
Het kaartje plaatsen en vanmiddag op pad met Thomas. Al genoten van de stralende zon. Wat boffen we toch  weer.
Challenges:
Fusion Card: sketch
Annekes kaarten: gebruik restjes.
Groetjes, Nelleke

22 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Super mooie kaart! Leuk al die kleine bloemetjes! groetjes Joanne

Nancy zei

Hey Nelleke,

Jouw restjeskaart is super leuk geworden!! Lief, die kleine bloemetjes zo bij elkaar...

Liefs,
Nancy

Mariken zei

Wat een werkje zeg, maar dan heb je ook een superkaart!!!

Margo zei

Ik vind hem echt prachtig Nelleke ! Heel erg leuk al die kleine bloemetjes !
Ja inderdaad als je ontdekt dat je het stansje toch nog niet hebt, daar kan je erg blij om zijn !
Veel plezier vanmiddag !
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

wat mooi met al die kleine bloemetjes!
groetjes, Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden ! mooi, al die bloementjes
grtjs,martina
x

Creatiels zei

je kaartje is toch geslaagd hoor, leuk al die bloemmetjes.
groetjes
ELs

Marjan zei

Mooi stijlvol kaartje, die kleine bloemetjes zijn echte blikvangers!

Dora zei

Dit is mooi! wat een pracht van een bloem zit erop als blikvanger.

Misseke zei

Prachtige kaart heb je ervan gemaakt Nelleke - supermooi die bloemetjes.
Groetjes,
Misseke

Lia zei

Ja, met restjes kun je soms 'toveren'. Echt mooi geworden Nelleke.
Lia xx

marja kenter zei

Het is een hele mooie kaart weer Nelleke.
Groetjes Marja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee om met die bloemetjes zo'n blikvanger op de kaart te maken Nelleke. Het ziet er héél leuk uit en ik vind je kaart van restjes helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Heel mooi Nelleke. Ik laat vaak ook een kaart even liggen als het niet naar mij zin is. Een andere keer kijk je er weer met een frisse blik tegen aan.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat een prachtige kaart Nelleke!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi is je restjeskaart geworden nelleke...zo leuk al die bloemetjes erop...


groetjes Rosina

Marfien zei

Wat heb je weer lekker gepriegeld maar wel met een prachtig resultaat, het is een mooi kaartje geworden Nelleke

GerJanne zei

Sjonge, dit is een heel mooi kaartje met die bloemetjes allemaal! De kleuren zijn ook prachtig bij elkaar. Ja ook vandaag was weer een mooie dag hè? We boffen nog steeds!
Groetjes,
GerJanne

Jantine zei

Wat een prachtige kaart, met al die kleine bloempjes, Nelleke! Geweldig.
Geniet nog lekker van het mooie weer!
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Heel mooi met al die kleine bloempjes!

Michelle zei

Absolutely beautiful! Thanks for joining us at Fusion!

cm zei

Such an eye-catching card; I'm especially taken with your beautiful flower! So thrilled you shared this gem in the FUSION gallery!
~carol