Mijn lijst met blogs

dinsdag 15 december 2015

Reminder

Het is wat stil van mijn kant, het is al en week geleden dat ik wat geplaatst heb. Ik bekijk wel wat er allemaal gemaakt wordt, maar het reageren is ook even wat minder.  Ik ben ook niet veel bezig met kaartjes maken. Af en toe een kaartje die je even tussendoor maakt en snel klaar zijn.  De bovenste komt uit het pakket van IDEE & Post. Gemaakt naar de sketch. De letters komen van een vel van de Action en passen er wat kleur precies bij. ( Als stans zou die ook erg leuk zijn)
Challenge: CHCC: kerst.
Bij de Egel is deze maand de uitdaging: zwart-wit of bruin-blauw. Dit is een heel makkelijk kaartje en zo klaar. Het plaatje komt van een liturgie van een kerstdienst, te mooi om het zomaar weg te gooien bij het oude papier. Voor als ik er nog wat bij moet maken is deze ook zo klaar. De foto geeft het zwart niet mooi weer.
Voor voorbeelden om zwart witte kaarten te maken zag ik op internet deze tekst op een kaart. Ik heb deze gestempeld met de stempels van de HEMA. Een sterretje is een andere stempel en daar weer wat glitter opgedaan. Dit alles gemat op zwart papier, al zie je dat eigenlijk niet.
Nog een week en dan hoop ik dat ik vakantie heb tot 4 januari.
Dan begint er ook een andere grote uitdaging: ik ga mee doen met een loopgroep zodat ik 5 juni 5 kilometer kan hard lopen. Dit alles voor het goede doel, maar daarover later meer.
Groetjes, Nelleke

8 opmerkingen:

Hermien zei

Het is over het algemeen wat stiller in blogland, ook zelf heb ik de laatste tijd niet veel geplaats...
Je laat ons wel drie mooie snelle kaartjes zien Nelleke.

Groetjes Hermien

Marfien zei

Soma willen kaartjes niet op de foto, je hebt het ook met rode tinten. mooie kaartjes weer. Ben zelf ook druk met andere dingen . . .

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
allebei je kaartjes zijn gaaf! De tweede had ik al gezien, maar de eerste is ook erg gaaf!! Goed idee van de cirkel.
Kunnen we nog afspreken in de vakantie? Zo'n tijd niet gezien of gesproken!

Anoniem zei

Drie mooie kaartjes, de bovenste heeft mijn voorkeur!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

3 prachtige kaarten! Mooi hoor! Oef...hardlopen...en dat beginnen in de 'winter'. Knap hoor van je! Nog even volhouden met het werk en uitzien na de vrije dagen! groetjes Joanne

Marjan zei

Mooie kaartjes maakte je, Nelleke. Vooral de eerste vind ik top. Hier ook bijna vakantie, verheug me er erg op. Succes met je loopgroep, voor het goede doel ook nog!

Angelique zei

Mooie kaartjes, zeker de eerste, mooie letters en ik hou wel van dat mintgroen. Succes met de hardlooptraining, knap van je.
lieve groetjes Angelique

Hazel zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 259 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see it there too x