Mijn lijst met blogs

woensdag 27 mei 2015

Confetti

Kleurenkaart vandaag. Was ik vorige maand een week te vroeg klaar, nu was ik het bijna vergeten. Maar het is weer gelukt. Moeilijke kleuren vond ik het, omdat ik deze kleuren niet gauw zou gebruiken. Gewoon wat proberen en er komt wel een kaart uitrollen.
Op een witte kaart heb ik rode kinderacrylverf gebruikt. Daaronder had ik ook eerst met versamark wat gestempeld, maar dat zie je helemaal niet terug. Het zal wel van het materiaal afhangen, bij mijn vorige kaartje heb ik inkt gebruikt en zie je het wel terug. Eerst wilde ik het woord Hoera uitstansen en er een bloem bijmaken, maar bij het voorbeeld van de liftchallenge was ook zoiets.  Uit het gestippelde heb ik nu een bloem gestanst en op het rode gelegd. Dat weer op blauw basispapier. Ook een blaadje gestanst en daar een randje afgeknipt en het blaadje weer terug gelegd. Van blauw en wit bloemen, het hart en 16 komen weer uit het geverfde papier.
Glinsterborduurgaren, een mooie knoop en wat sequins om het af te maken.
Kleurenkaartteam: diep rood en aqua blauw
Liftchallenge: watercolor achter een paneel met uitgestanst figuur.
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben.
Groetjes, Nelleke

34 opmerkingen:

Helen zei

Prachtig kaartje hoor.
Groetjes Helen

Ilse zei

Ik vind ze heel geslaagd, uit je comfort zone geeft soms echt mooi resultaat.
Groetjes
Ilse

Unknown zei

hoi Nelleke je kaartje is superleuk geworden! ik vond de kleurtjes ook lastig maar het is leuk als het dan toch lukt he. Lieve groetjes Erna

Marjan zei

Mooie kaart, Nelleke, de stippels en bloem combineren heel mooi! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Sarah zei

Heel tof en vooral vrolijk resultaat !
Liefs ☆ Sarah ☆

Joanne kramer zei

Hij is prachtig geworden! Leuk om te zien dat je er dan zo'n mooie kaart van weet te maken ook al zijn het kleuren die je niet zo snel zou combineren! groetjes Joanne

Nancy zei

Hey Nelleke,

Best een leuke kaart!! Tof hoe je al die laagjes op elkaar maakte...

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Nelleke,

Best een leuke kaart!! Tof hoe je al die laagjes op elkaar maakte...

Liefs,
Nancy

Misseke zei

Prachtig kaartje Nelleke - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

corryskaart zei

hoi nelleke
een erg leuke kaart zo met die prachtige grote bloem erop
groetjes corry

Marfien zei

En gelukkig is er acrylverf, heel handig af en toe, en met al dat geklieder is het toch weer een superleuke kaart geworden

Suzan zei

Vind het mooie stoere kaart Nelleke!
Groetjes Suzan

Monique zei

Prachtig deze kaart! Heel anders dan de batik kaart. Die vond ik ook al zo mooi!
Tot zaterdag, liefs Monique

Mariken zei

Wat een gave kaart, zo mooi!

Cornelie zei

Heerlijk fleurige lift heb je er van gemaakt. Dank je wel voor het meedoen!

Ellen zei

Mooie, eenvoudige kaart! Prachtig met die ene bloem erop.

GerJanne zei

Leuk! Jij hebt de lift en het KKT ook gecombineerd! EN wat een verschillende kaarten. De bloem is erg leuk, echt een eye catcher!
Groetjes,
GerJanne

Nelly zei

Hele leuke kaart heb je gemaakt met de kleuren van het KKT deze keer.

Groetjes Nelly

Hermien zei

Mooi kaartje Nelleke

Groetjes Hermien

Scraptastisch zei

2 vliegen in één klap Nelleke! Knap hoor in deze kleuren van het KKT.
De liftchallenge wil bij mij ook nog niet zo, hihi Een prachtig kaartje!
LG van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
jouw kleurtjes zijn wat zachter, dat had ik misschien ook moeten doen,
ik vond het echt een moeilijke combi,
wat heb je een mooie lift gemaakt..
groetjes Ans

PIKO hobbyblog zei

Een hele leuke kaart Nelleke.
Groetjes,
Pia

martina's kaartjes zei

deze is leuk ! mooi gemaakt !
blij met je deelname en hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
grtjs,martina
x

Claudia's kaartjes zei

Je kaartje is supermooie, Nelleke. prachtig.

grtjs
Claudia

Dora zei

Hoi Nelleke,
wat vind ik dit een gave kaart. geweldige bloem heb je gemaakt.
prachtige kleuren combinatie.
groetjes

Ans S. zei

Prachtige liftkaart heb je met de kleuren van het KKT gmaakt.

Groetjes Ans

Rosina zei

Het is je perfect gelukt Nelleke om met deze toch ietswat moeilijke kleurencombi iets te maken...prachtig die uitgestanste bloem en daar dat felle rood achter....SUPERZZZZ

groetjes Rosina

Diny zei

Je kaartje ziet er prachtig uit Nelleke....ik vond het ook geen gemakkelijke kleuren.
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel erg leuk gedaan! Mooi. Leuk om zo uit je comfortzone te stappen, vind je niet?
Groetjes
Jantine

Anoniem zei

Schitterende kaart met een mooie bloem. Ik vond de kleurencombo ook niet zo gemakkelijk, maar wel leuk om er iets mee te bedenken.

José zei

Mooie kaart Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Nelleke. Ik vind de kleuren heerlijk fris bij elkaar. Dit geeft wel inspiratie vind ik, zo mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Mooi gemaakte kaart, ik vond de kleurencombinatie erg moeilijk maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
groetjes Angelique

Corrie zei

Hallo Nelleke
Ik denk dat mijn laptop binnen zeer korte tijd de geest geeft, gauw wat typen, want voor ik het weet valt het beeld zwart en is hij uit.
Vandaar dat berichtjes tikken niet altijd gaat.
Je hebt een mooie kaart gelift, de kleuren zijn mooi en zoals je de bloem erin hebt gemaakt, geweldig.
Lieve groetjes,Corrie