Mijn lijst met blogs

woensdag 25 maart 2015

Serie kraft en wit

  
Kraft en wit. Wat een geweldige combinatie voor het KKT vandaag. Ik had gezien dat iemand de stencil uit IDEE & post gebruikt had om te embossen. Voor mij een reden om dat ook te proberen.
En dat kan heel goed. Alleen merkte ik dat het kraftpapier van de kaart, net iets te dun was, het ging lubberen. Daarom dit op een nieuwe kaart geplakt. Een bloemetje van kurk en wit papier en een parel erin. Ik zie dat die op de foto niet helemaal goed geplakt is, en dat is inmiddels verholpen. Glitterdraad erachter en wat sequins en tekstje. Ik ben tevreden zo.
Maandag appte mijn oudste dochter mij dat ze wat spullen onder het afdak had gelegd en ook een tasje met restjes behang. Die had ze van haar schoonmoeder gekregen want zij werkt in een behangzaak. Genieten als je het tasje uitpakt, en de ideetjes borrelen naar boven. Dit behangetje viel op door de prachtige bloemen motief. Als ik nu eens..... Ja dus. Hoera eruit gestanst en een bloem erbij van kurk en een restje van dat behang en wat sequins.
                            
Dan hou je Hoera over en ook die was goed voor een kaart. Dezelfde bloem alleen nu wel uit effen papier, en daarna embossen en wat inkt erop. Weer een heel andere bloem.
Ik ben verkocht. Wat zijn die grote letters leuk om te gebruiken. En zelfs voor een snelle eenvoudige kaart krijg je een leuk effect. (Ook wel makkelijk als je even snel een kaartje nodig hebt)
Vandaag kom ik als het even kan langs om jullie creaties te bewonderen. Ik zag al hele mooie voorbij komen.
Groetjes, Nelleke


40 opmerkingen:

Unknown zei

wat een prachtige kaartjes heb je met deze kleuren gemaakt Nelleke! Lieve groetjes Erna

Colien zei

Heel leuke kaarten, zeer geslaagd in de gevraagde kleurtjes! De 'Hoera'-mal wordt hier ook regelmatig gebruikt voor een snelle kaart of een label aan een cadeautje. Ideaal als je op het laatste moment toch nog iets wilt maken.
grtz. Colien

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een toffe serie kaarten... Die kurk er bij doet het 'm wel... Was zelf nog naar een detail aan het zoeken en ben daar niet opgekomen... Wat een leuk idee!!

Liefs,
Nancy

Mariken zei

Hele mooie serie kaarten, prachtig gedaan!

Louise zei

Wat een gave serie kaarten heb je gemaakt Nelleke.
Ga dat ook eens proberen met mijn stencil geeft toch wel eens heel leuk effect!

gr.LOuise

Hermien zei

Mooie serie laat je ons weer zien Nelleke, maar weer eens het bewijs dat eenvoud siert!

Groetjes Hermien

Sarah zei

Wat een mooie kaarten maakte je ! liefs * Sarah *

Diny zei

Drie prachtige kaartjes Nelleke.....wat een leuke kleurencombinatie is het toch he!
Groetjes Diny

Margo zei

Waaw je kaarten zijn echt prachtig !!!
Groetjes
Margo

Ans Gilbert zei

Prachtige serie kaarten heb je gemaakt, Nelleke,
Kraft en wit is een mooie combi, ik ben helemaal weg van de middelste,
liefs Ans

Marjan zei

Ik kan zien dat deze combi jou wel aansprak, Nelleke! Wat een gave kaarten! Leuk dat je voor de laatste restjes gebruikte! het kruk op nummer twee vind ik ook erg mooi ... en nummer 1 is mijn favoriet!

Ans S. zei

Wat een prachtige serie kaartjes, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel serie mooi kaartjes heb je gemaakt. Super.

grtjs
Claudia

Josje zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
wat een gave kaartjes heb je gemaakt! Ik dacht nog bij de eerste: misschien ook leuk om het oplegkaartje verhoogd op te plakken. Geeft een net anders effect.
En je boft wel weer met zo'n tas behang...
Groetjes,
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo jij bent lekker bezig geweest Nelleke. Wat een gave serie en wat leuk om dat behang zo te verwerken, geeft een gaaf effect vind ik. Helemaal top...
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

wauw, wel 3 kaartjes, wat ben jij productief ! top hoor ! de eerste draagt mijn voorkeur, maar ze zijn allemaal wel geslaagd
toppie
fijn dat je (weer) van de partij was, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
nog een fijne avond,
grtjs,martina
x

Rosina zei

Dat zijn weer 3 schitterende kaartje Nelleke...alles zo mooi afgewerkt ook....en hou je ideetjes vast hoor....voor je het weet zitten ze weer onder(achter) het behang....hihihi

groetjes Rosina

Francisca zei

Drie kaarten dan nog wel .
Lubberen , hi ,hi dat woord kende ik nog niet , maar ik begrijp hem wel .
Ze zijn echt tof geworden .
Groetjes,
Francisca

Monique zei

Wat zijn het mooie kaartjes!
groetjes

An Smets zei

Ik vond 1 kaartje al moeilijk, jij maakt er een hele reeks van.
Knappe kaartjes
Groetjes
An

Sientje zei

Wat een goed idee zeg om op kraft te embossen met een stencil. Superresultaat!

Marfien zei

Het zijn alle drie weer mooie kaartjes geworden, werken met stencils is leuk om te doen, maar een gaaf behangetje is ook nooit weg

Danoesja zei

Hoi Nelleke
Wat een mooie serie kaartjes, supermooi is dat behang en leuk dat je er kurk bij hebt gebruikt want dat geeft een mooi effect.
Veel plezier met de andere behangetjes.
Lieve groetjes, Danoesja

Jantine zei

Wauw, maar liefst 3 kaartjes!
Heel mooi zijn ze. Dat kurk combineert ook leuk!
Groetjes,
Jantine

Corrie zei

Wat een prachtige serie kaarten Nelleke, gaaf met het kraft en wit.
Lieve groetjes,Corrie

Monique zei

Een genot om naar te kijken Nelleke.
Wat heb je mooie kaartjes gemaakt.
Groetjes Monique

Angelique zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Mooie combinatie kraft met wit, ben ook via de KKT challenge op je blog terecht gekomen.
groetjes Angelique

Ellen zei

Wat een gave serie! Vooral de bovenste vind ik erg mooi.

marja kenter zei

Ik vind ze alledrie Heeeeeel erg mooi, prachtig dat wit en kraft.
Leuk hè dat behang. Mijn dochter en ik hebben ook ooit eens 8 behangboeken gekregen van een behangzaak, ik denk dat ik maar eens moet gaan snuffelen in die dingen. Je hebt me op een idee gebracht.
Groetjes Marja

Misseke zei

Prachtige kaartjes zijn het geworden Nelleke, stuk voor stuk prachtexemplaren!
Groetjes,
Misseke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

leuk heb je dat gedaan en nog wel drie kaartjes ,leuk leuk vooral die met de embossing vind ik heel goed gelukt .
Rianne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

leuk heb je dat gedaan en nog wel drie kaartjes ,leuk leuk vooral die met de embossing vind ik heel goed gelukt .
Rianne

Gerrina zei

Wat een mooi effect op de 1e kaart! En gaaf behang; ook die kaarten zijn mooi! Blijft een gave combi; kraft en wit! Groetjes, Gerrina

Gerrina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerrina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerrina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Grietje Jansen zei

Maar liefst drie mooie kaarten voor het KKT . Handig om het restant van de 1 weer te gebruiken op de andere kaart.

Grietje

Lisbeth zei

hoi Nelleke
mooie en toffe kaartjes voor KKT
grtjs Lisbeth

Gina zei

Via 52 weeks hier terecht gekomen. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Creatieve groetjes, Gina