Mijn lijst met blogs

donderdag 29 januari 2015

Eten of drinken

Allereerst heet ik mijn nieuwe volgers van harte welkom. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben. Gisteren kreeg ik een vraag of ik de translate knop op mijn blog kon zetten. Dat was makkelijker om de tekst even te vertalen in de taal die je hebben wilt. Toch wel bijzonder he, dat je berichten aan de andere kant van de wereld gelezen worden. Geweldig vind ik dat! En het was eigenlijk heel makkelijk om te doen, het was zo klaar. Dus als er meer zijn die dat willen en het niet weten, leg ik het graag uit. Want ja ik gebruik de vertaal knop ook vooral als ik niet zeker weet wat er bedoeld wordt. Dan schiet mijn Engels toch net te kort.
Hoe later op de avond..... Maar het is nog donderdag en nog even mijn kerstkaart voor deze week plaatsen. Hij was al te zien op het blog vandaag waar een nieuwe uitdaging is begonnen.
Eten en drinken is de challenge bij 52 weeks to Christmas deze week. Nou dat heeft mij dat wel even wat hoofdbrekens gekost. Want wat  ik heb aan eten en drinken op een kaart eigenlijk heel weinig,  en ja eten en drinken staat in de belangstelling bij Kerst, maar vind ik ook niet het belangrijkste.
Maar goed. toch wat gevonden. Het plaatje is van studio Light en past precies bij het papier van SU. Dan zie je dat je daardoor een compleet ander kaartje krijgt. Restjes band, kant en lint en een strik mochten niet ontbreken. De sketch is van SU perchallenge die vandaag is afgelopen.
Challenges:
CCC: alles mag
CHCC extra: alles mag
Groetjes en tot zondag!
Nelleke


23 opmerkingen:

Jantine zei

Leuk kaartje! Ik begrijp je aarzeling om eten en drinken op een kerstkaart te plaatsen, dat zou ik ook hebben. Maar het is toch leuk geworden!
Groetjes,
Jantine

Karin zei

Mooie kaart, niet gemakkelijk, eten en drinken als onderwerp voor een kerstkaart, maar je hebt er toch een leuk kaartje van weten te maken!
Groetjes, Karin

Mariken zei

Leuke kaart, rood met een mooie afbeelding, altijd goed.

Louise zei

Het is je toch goed gelukt, mooi kaartje!


gr.LOuise

Joanne kramer zei

Hij is mooi geworden hoor! Leuk dat je berichten ook buiten Nederland worden gevolgd! Groetjes Joanne

Anoniem zei

Leuk gedaan, Nelleke!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Gerrina zei

Lastige uitdaging goed volbracht! Je kaart is weer een warme en leuke! Fijn weekend, Gerrina

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Inderdaad een lastige challenge, heb gistermiddag wel een paar uur door gebracht om te zoeken naar een plaatje en uiteindelijk op Pinterest iets gevonden..Je kaartje is leuk geworden, ik vind vooral de variatie in touwtjes, kantjes erg leuk
Liefs Ans

Rosina zei

Heel leuk kaartje is het geworden Nelleke...ik had die inderdaad al gezien bij het 52 WTC...maar heel leuk verzonnen....Ik oet nog gaan brainstormen nu...

groetjes Rosina

Misseke zei

Prachtige kerstkaart is het geworden Nelleke, supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Margo zei

Erg leuke kerstkaart Nelleke !
Liefs
Margo

Hermien zei

Leuk kaartje Nelleke, het is een mooi geheel.

fijn weekend,
Groetjes Hermien

Antoinette Voorn zei

supermooi gecombineerd en afgewerkt!

Aartje zei

Lastig thema deze week maar je bent er goed in geslaagd. Het blijft inderdaad leuk om te zien dat je blogberichten over de hele wereld gelezen worden.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Nou hij is superleuk! Ik ga ook eens kijken tussen de plaatjes die ik geknipt heb, zit vast ook wat bij!
Groetjes,
GerJanne
p.s. mail me even het adres van M en B! Kunnen Jeroen en Annebeth gaan kijken!

La Papera Gialla zei

Thanks for playing with us at Christmas Card Challenges this week!
Monica - CCC DT

Marfien zei

Dacht ik dat je donderdag niets geplaatst had, maar dat doe je dus pas als ik al in dromenland ben :-) nou je missie is geslaagd hoor! (Dat je ook huizen kunt verkopen via een kaartenblog is nieuw voor mij)

Darnell zei

You did a great job with the eat and drink challenge, Nelleke! Your Christmas card is very pretty! Hugs, Darnell

Lisbeth zei

Hoi Nelleke
mooi en erg leuke kaart
grtjs Lisbeth

Lisbeth zei

hoi Nelleke
ik vergeet nog je te bedanken om mee te doen bij CHCC2
grtjs Lisbeth
DT-CHCC2

Diny zei

Wat heb jij er iets leuks van gemaakt Nelleke....ik ben ook al aan het denken gegaan en kom ook met een heel ander kaartje dan jullie van me gewend zijn. Het valt inderdaad niet mee om iets van eten en drinken op te zoeken....maar het is me gelukt. ik moet zeggen dat jouw kaartje er warm en gezellig uitziet!

Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Renate zei

Wat een gezellige kerstkaart, Nelleke. Mooi in rood-wit-grijs! Bedankt voor je deelname bij CHCC Extra.

Groetjes, Renate