Mijn lijst met blogs

dinsdag 13 januari 2015

Een kaartje

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken op alle reacties op mijn vorige kaartje. Wat is dat leuk zeg en zoveel, dat had ik helemaal niet verwacht. Nog steeds heb ik er nog niet genoeg van om met de hertjes te werken, er is zoveel mogelijk!
Vorige week won ik een stempelset en setje papier bij Erna van Stampin Up. (love to stamp) Zondag had ik  tijd om hier mee aan de slag te gaan. Dat is zo leuk he, om nieuwe spulletjes uit te proberen. Het werden er gelijk 2, de andere komt van de week. Deze is als bedankje naar Erna gegaan. Vanmorgen kwam ik er achter dat ze jarig is vandaag. Erna vanaf deze kant ook van harte gefeliciteerd!
Ik heb de sketch van Retro sketches gebruikt, die zijn altijd erg leuk om mee te werken. Het papier is kerstpapier, maar ik heb 2 velletjes uitgezocht wat ook nu te gebruiken is. Hoekjes rond gemaakt, wat sequins en de prachtige vlinders van Joy! gebruikt.
Challenge:
Groetjes en tot donderdag voor mijn volgende kaart!
Nelleke

20 opmerkingen:

Hermien zei

Mooi kaartje Nelleke

groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een heerlijk frisse en vrolijke kaart heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt Nelleke. Ik ben er weg van...
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

Leuk Nelleke, frisse kleuren, daar hou ik van! En dan die vlinder, zo mooi!

GerJanne zei

Mooi kaartje heb je gemaakt! Mooi rood is niet lelijk! Je boft met dat leuke pakket, daar komen vast een heleboel kaartjes van.
De vlinders zijn prachtig!
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Hoi Nelleke, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een mooie en leuke vrolijke kaart heb je gefreubeld met je nieuwe spulletjes!

Rosina zei

Heel mooi is je kaartje Nelleke, en het is altijd leuk om met nieuwe spulletjes aan de slag te gaan.....

groetjes Rosina

Anoniem zei

Leuk gedaan met die vlinder!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wat een mooie en vrolijke kaart! Prachtig! groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

een leuk, geslaagd kaartje zo ! mooi
grtjs,martina
x

Louise zei

Mooi kaartje Nelleke, prachtig die vlinder zo!


gr.LOuise

Helen zei

Prachtig kaartje.
Groetjes Helen

lenywim35 zei

Wat gaaf gedaan Nelleke. Die vlinder is schitterend zo. Lekker aan de freubel geweest en dat is goed voor een mens. gr leny w

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart, de ronde hoekjes doen het erg goed!

groetjes van Ank

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O, wat is ie leuk!! Vlinders doen het altijd goed.

Francisca zei

Zeer leuk niet te veel poespas gewoon top.
Groetjes,
Francisca

marja kenter zei

Heel mooi en zulk leuk papier.
Groetjes Marja

Marfien zei

leuk kaartje Nelleke

Misseke zei

Een pracht van een kaart heb je gemaakt Nelleke, supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Diny zei

Wauw....deze is wel heel erg GAAF Nelleke....schitterend kaartje!

Groetjes Diny

Stella zei

Prachtig met die vlinders en dat papier is een mooi contrast emt het wit. Plaatje!
Groetjes,
Stella