Mijn lijst met blogs

zondag 21 september 2014

This is life

In augustus zag ik bij 1DEE & post een leuke envelop om te maken met een punchboard die ik al een tijdje heb. Ik gebruik hem wel, maar eigenlijk te weinig vind ik. Toen ik de sketch zag, was dit voor mij aanleiding om de envelop te maken en de de sketch te gebruiken als rand om de envelop heen. Leuk om te doen. Het papier is Home Spun van Simple Stories. De stickers horen daar ook bij. 
Verder eenvoudig gehouden anders komt de bloem niet tot zijn recht.
Hier even de andere kant van de envelop. Zo stond het bij het voorbeeld, ik heb de andere kant gebruikt.
Challenges:
iDEE & Post: schetsuitdaging 2
KIS Challenge: no stamps
SU-Perchallenge: gebruik de enveloppe punchboard
Ik bedenk mij  nu dat ik geen SU materiaal heb gebruikt, alleen de punchboard van SU.
Groetjes, Nelleke 

25 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik word er helemaal blij en vrolijk van, Nelleke!!!
Creatieve groetjes, Gaby

De hobbydroom zei

Oh wat ontzettend leuk zeg!!
Lieve groetjes, Mandy

Erica ♥ zei


Oh wat mooi gemaakt, en ook zo vrolijk door deze kleurtjes ☺
Fijne avond ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Rosina zei

Een geweldige mooie envelop heb je gemaakt....leuke sketch en ook prachtig die felle kleurtjes....een echte TOPPER!!!!

groetjes Rosina

Stella zei

Ik ben nogal een fan van Simple Stories en de "Homespun" collectie vind ik ein-de-loos. Ik gebruik mijn punch board veel en ik vind de rand/band om je envelop hartstikke leuk. Die bloem is echt geweldig; met zoiets moois heb je niets meer nodig. Prachtig! Fijne avond; groetjes,
Stella

Corrie zei

Hoi Nelleke, wat een vrolijke kaart is dit.
Mooi gemaakt in deze kleuren, toppie hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Plony zei

Hij is weer gaaf Nelleke....echt heel leuk gedaan en een hele mooie bijzondere combinatie van kleurtjes. Prachtig.
Lieve groetjes van Plony

GerJanne zei

Ha Nelleke,
het gaat mij net zo! Maar ja, ik freubel niet elke dag al lijkt dat soms wel zo. Dus het punchboard moet ik echt vaker gaan gebruiken...
Jouw enveloppe ziet er super uit! Heel erg gaaf!
Groetjes,
GerJanne

Erna Logtenberg zei

Super leuk geworden Nelleke! En leuk dat je weer meedoet bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

Gerrina zei

Heerlijk is die enveloppepuchboard, vind ik. Maar ja ik maak wat vreemde maten soms en dan is het ideaal. Ik had er niet aan gedacht de enveloppe ook te versieren; mooie kleuren en een mooie lijn! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Een pracht van ene kaart, met deze mooie kleuren en de bloemen als blikvanger! Die pijltjes zijn een erg leuk detail.
Ik heb geen punchboard, maar lees er veel goede berichten over.

Krista zei

Vrolijk vloppie heb je er van gemaakt ! Bedankt voor het meedoen met SU-per Challenges !

Hanny zei

Schitterend Nelleke, wat heb je dit superleuk gemaakt, ziet er weer prachtig uit.
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Misseke zei

Schitterende enveloppe heb je gemaakt Nelleke - supermooi en vrolijke versiert - ik vind hem super!
Groetjes,
Misseke

Diny zei

Oh Nelleke....jij hebt er ook iets leuks van gemaakt zeg!
Prachtig gedaan,,,,moet je ook maar net opkomen.

Groetjes Diny

Marfien zei

Soms wel handig om zelf je enveloppen te kunnen maken. Je hebt nu wel een heel gaaf cadeautje.

Wil zei

Wat leuk zeg! En heel orgineel om weg te geven.

groetjes,Wil

Kaartenkraam zei

Prachtig en ik vind de kleuren ook erg mooi!

groetjes van Ank

Antoinette Voorn zei

Hoi Nelleke

Allereerst je kaart. Die is weer zo mooi uitedacht heel mooi gemaakt!
Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

Groetjes Antoinette

Unknown zei

Wat een heerlijke kleuren bij elkaar. Lekker vrolijk. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Judith zei

Heel leuke envelop, Nelleke! Het papier is ook vrolijk. Grappig dat je een envelop met band hebt gemaakt - als je Bij Oma Dee's en mijn blog in de gaten houdt, weet je binnenkort wat ik bedoel ((-:
Dank je wel dat de schets jou heeft geïnspireerd, leuk!

stempelfeest zei

Wat een geweldig kleurige creatie, schitterend! Leuk dat je meedeed met de uitdaging bij SU-per Challenges.
Groetjes Mariska

Tanja zei

Love your project! The colors are awesome! Thank you for joining us at KIS! challenge!!!

Cornelie zei

Leuk!! Onwijs vrolijk! Dank je wel!

Tenia Nelson zei

So so cool!! Thanks for playing at KIS!!