Mijn lijst met blogs

donderdag 12 juni 2014

XXX-MAS

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige kaarten. Voor degene die het gemist hebben: DCL bestaat 5 jaar en ter gelegenheid daarvan hebben ze een superleuke uitdaging georganiseerd. Door  bij de designteamleden langs te hoppen , krijg je de opdracht voor de uitdaging bij elkaar. Ik mocht gastdesigner zijn deze keer en in mijn vorige post staan de voorbeeldkaarten. Jullie kunnen nog meedoen t/m 20 juni 18.00u.
Nu dan weer een kerstkaart vandaag. Even plaatsen  voordat ik aan de poets, opruim, boodschappen, was enz. ga. En tussendoor genieten van het mooie weer.
Een kaartje in traditionele kleuren. Spreekt eigenlijk voor zich: rode basiskaart, voor de helft geembosd. (typ ik dat wel goed?) Uit een kerstblokje deze repen geknipt. Dat was het meeste werk. Een ster van vellum, de Kerstman komt van een oude kaart. Wat belletje een strik en klaar. Het strikje zat om het papier van de Craftorij wat ik gewonnen had bij DCL. Daar gelijk een stukje van gebruikt voor deze kaart. Tekst op rest papier gestempeld.
Een eenvoudige kaart en niet moeilijk om te maken.
Misschien haal ik jullie over om (ook af en toe kan)  mee te doen om op donderdag ook een kerstkaart te plaatsen!  :)
Challenges:
Yvonnes 52 weeks of Christmas
52CCT: sketch
Merry Monday: Kerstmuts
ABC Christmas: little gift
CCHC: for a child
CCHC: extra juni
Tot een volgende keer, geniet van de dag!
Groet, Nelleke

34 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat een prachtige kerstkaart, leuk met het embossing ( ik doe het zo hihi) leuk het groene vellum met kerstman..en de reepjes zijn er heel mooi bij,
vandaag voor mij geen kaart, maar ..ik mag naar huis, dus misschien lukt het wel voor volgende week..liefs Ans

Marjan zei

Wat een schattig Kerstmannetje! Jouw kaart zet hem mooi in de spotlight, gaaf hoor! Ik probeer weer mee te doen, de puf ontbreekt me een beetje nu.

Anoniem zei

Leuke frisse kerstkaart, de nopjes achtergrond is errug mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Ach wat een leuke kerstkaart weer Nelleke!
Jij hebt ook veel knipwerk gehad zie ik.....ik ook deze week!

Groetjes Diny

Marfien zei

Leuke schets maar je weet dat ik geen fan ben van de kerstman dus laat ik het hier maar bij. Wat de kleuren bij DCL betreft, het valt inderdaad tegen om sommige papiertjes uit je voorraad te combineren maar ik ga stug door

Kaartenkraam zei

Hij is leuk en vrolijk!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Mooie traditionele kaart! Leuk! Geniet ervan na het hh-werk! Groetjes, Gerrina

Misseke zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Nelleke - supermooi met die vellum ster en supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Ingrid Reyners zei

Een leuke traditionele kerstkaart heb je gemaakt Nelleke. Vellum doet het goed op kerstkaarten vind ik. Leuk die letters zoals je die op je kaart hebt geplakt. Waar een oude kaart toch al niet goed voor is. ;-))). Succes nog met het huishoudelijke werk en geniet verder van het lekkere weer, nu kun je tenminste nog iets doen, lekker windje erbij. Groetjes, Ingrid.

martine zei

Hallo Nelleke,
hele leuke mooie kerstkaart
lieve groetjes martine

Hazel zei

Thanks for entering both of my CHNC challenges and our Completely Christmas 15 with your lovely card - hope to see you again soon. x

Deborah Frings zei

I do like the soft green vellum star, the embossed background and the lovely ribbons. Thanks so much for playing along with 52CCT this week!

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Nelleke.
Leuk bedacht.
Groetjes Anita

Hermien zei

Mooi kaartje in de traditionele kleuren Nelleke

groetjes Hermien

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kerstkaart Nelleke, ik vind hem top.
Liefs van Anita

Mariken zei

Wat een gezellige, vrolijke kerstkaart, super!
Groetjes, Mariken

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
deze is gaaf hoor. Mooi in de kerstkleuren. Dat groene vellum is heel apart!
Groetjes,
GerJanne

José zei

Mooie kaart in traditioneel groen en rood, ook leuk de hergebruikte kerstman

Bonnie zei

I love this jolly Santa, Nelleke, and the vellum star and the way you're whole card looks like a big present! Thanks for sharing this with us at Merry Monday!

Kathy Schweinfurth zei

Oh, very cute vintage santa! Thanks so much for playing with us at Merry Monday!

Antoinette Voorn zei

Hele mooie kerstkaart!

Mynn xx zei

This is fabulous!!! LOVE that Santa and I adore the green vellum star! A perfect holiday card! Thanks for joining us at 52CCT !:) HUGS and have a great day! Mynn xx

Ruth M zei

A wonderfully festive card Nelleke, I love the Santa image layered onto the vellum star and the ribbon, twine and bells is a very sweet accent! Thanks so much for playing along with us again at 52 {C}CT, please come back soon! Ruth x

Jacqueline zei

What a beautiful card and a great interpretation of our sketch this week at 52{C}CT - thanks for joining in - Jacqueline xx

Marijke zei

Mooie kerstkaart en gaaf de ster van groen vellum!

Groetjes,
Marijke

Notes by Nina zei

Very cute card, love your Santa. Thank you for joining us for Merry Monday.

Louise van Vuren zei

Fun card and a great take on the sketch. Thanks for playing along with our challenge at 52 CCT

Louise xx

Danielle Vincent zei

How cute! LOVE that star and the mischievous look on Santa's face. Thanks so much for joining us this week at 52CCT.

Peanut zei

Gorgeous traditional card. Nelleke. Love that image of Santa. Thanks for joining our June Sketch challenge at 52 {C}CT. Have a great weekend!
hugs, Asha

Marie Bingaman zei

I love this Santa image, and how you've placed him on that green vellum star! Wonderful card! :)

Stella zei

mooi met die vellum ster! Ik grijp zelf niet zo snel naar traditioneel rood omdat ik dat een "moeilijke"kleur vind om mee te werken. Blauw is meer mijn ding:) Jij weet er wel raad mee; hartstikke leuk!
Groetjes,
Stella

Chris (catt871) zei

This is gorgeous!!! I love the XXX! Thanks for joining us at ABC Christmas challenge this fortnight! Good luck!!
Hugs,
Chris
DT

Angela zei

This card looks really wonderful.
Thank’s a lot for joining us at our L is for little gifts Challenge by ABC Christmas Challenge
Good luck and hope to see you again
Hugs and greetings
Angela DT

Helen zei

Gorgeous card
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x