Mijn lijst met blogs

zondag 22 juni 2014

Uitslag extra prijs Dutch Card Lovers

Geweldig wat een reacties hebben jullie gegeven op mijn voorbeeldkaartjes bij Dutch Card Lovers. Voor wie ze niet gezien hebben: klik http://farmerblog-nelleke.blogspot.nl/2014/06/out-of-box-bij-dutch-card-lovers.html
52 reacties, het waren er heel wat. En daar moest een winnaar uit komen. Ik heb mijn familie een getal laten kiezen. Zij weten niet wie jullie zijn en wie er gereageerd hadden. Ze mochten een getal kiezen tussen de 1 en 52. Lieke koos voor 17, omdat ze 17 is. Wim had het reserve getal.
En diegene die als 17e gereageerd heeft is...........
.............
...............
Corry van http://corryskaartblogspotnl.
Corry van harte gefeliciteerd met je prijs. Ik vind het extra leuk dat jij het geworden bent omdat jij vaak ook hele leuke candy's op je blog hebt.
Jij mag contact opnemen met Anja van DCL. aharecurvers@hetnet.nl

Nu dan mijn kaartje.
Ja een beetje een inspiratiedip, even andere dingen aan het hoofd. Maar op mijn bureau lagen nog restanten van het vorige kaartje van DCL. Te mooi om ze te laten liggen of om weg te doen. Het lag al min of meer klaar en gistermorgen afgemaakt.
Basiskaart licht blauw. Een gedeelte met inlaid diecuts en een gedeelte er bovenop geplakt. Het stikwerk is niet helemaal gelukt. Ik had het eerst geprobeerd op een ander stukje papier, maar toch ging het niet helemaal goed met de steek. Verder nog wat sequins, happy birthday erop. Weer een felicitatiekaartje erbij, ze vliegen weg.
Een vraag: kan deze ook naar een man?
Challenge:
Duymelot: alles mag
Groetjes, Nelleke

 

13 opmerkingen:

Marfien zei

Het is een vrolijk fleurig kaartje die je iedereen kan sturen die jarig is.
(mocht betreffende man negatief reageren zeg je gewoon: Ik vind jouw altijd zo vrolijk :-) )

Misseke zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Nelleke - superleuk gedaan en het past best voor een man - tierelantijntjes past zo niet bij hun maar dit kan best, vaak vinden ze (ook al denken wij van niet) wel erg leuk.
Groetjes,
Misseke

Ingrid Reyners zei

Nelleke je hebt een heel mooi kaartje gemaakt, echt super! Als je het mij persoonlijk vraagt, en daar zullen het er zeker niet mee eens zijn, maar ik hou er wel van om eerlijk te zijn, vind ik dit niet voor een man kunnen. Ik vind sowieso bloemen niet geschikt voor een man, en ook nog de kleuren vindt ik wat minder voor een man. Maar dat is mijn eigen kijk. Misschien ken je toch een man in je omgeving waarvan je zoiets hebt daar is hij wel geschikt voor. Succes met je kaartje, komt wel goed, wie hem ook krijgt. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Corry, superleuk voor je. En Nelleke ik vind dit een prachtig kaartje, hele mooie kleuren ook, super.
Liefs van Anita

Jeannette zei

Leuk bericht voor Corry en dit kaartje is echt een vrolijk kaartje en kan volgens mij ook echt wel voor een man hoor Nelleke, is in ieder geval met liefde gemaakt, groetjes Jeannette

Gerrina zei

Vind dat deze zo naar een man kan hoor! Lekker die kleuren! (Doet me een beetje aan de 70-er jaren denken met die grote bloem) Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Ja een echte Flower power kaart heb je gemaakt, mooi dat inlaid, super kleuren, kan best voor een man, wat is er met je stikwerk dan ?? lusjes ??
liefs Ans

Scraptastische hobby zei

Hoi Nelleke,
Net wat Ans zegt een flowerpower stijl, en als je echt mijn mening wilt of de kaart ook voor een man kan, ik zou het niet doen!!
liefs van Gerie

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
ik vind je kaart echt superleuk. Wat jij al niet met restjes kan zeg! Dat vind ik wel knap. Ik zou hem niet naar een man sturen. Misschien door de kleuren, misschien door de bloem...wat zegt Lieke ervan? En Wim?
Groetjes,
GerJanne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Leuk je kaartje en die dip gaat wel over hoor dat hebben we allemaal wel eens.
Liefs Rianne

Rosina zei

Hoi Nelleke
Heel leuk modern kaartje is het geworden.....mooi die grote bloem....
En je heb Corry weer heel blij gemaakt.....
Groetjes en een fijne maandag
Rosina

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt
grtjs,martina
x

corryskaart zei

heel veel dank voor de leuke prijs, gaat er zeker wat mooi's van brouwen
groetjes corry