Mijn lijst met blogs

woensdag 25 juni 2014

Laatste woensdag van de maand

Jullie reacties op mijn vorige kaartje heb ik met een glimlach gelezen. Wat een verschillende meningen.  Ik had er zelf ook wel een mening over. GerJanne schreef: vraag het aan Wim en Lieke, en dat heb ik gedaan. Net als Wim en Lieke zou ik hem niet zo heel gauw naar een man sturen. Heel misschien in bepaalde gevallen. Mijn vorige kaart gaat echter naar mijn schoonzusje die gelijk met mij jarig is. Alleen viert ze het niet omdat ze bij haar dochter is, om bij haar kleinzoon te zijn omdat haar kleindochter geopereerd wordt donderdag. Er gaat dus nog een extra kaartje die kant op.
Vandaag weer kleurenkaartteamdag. Ik had eerst wat anders klaargelegd, terwijl ik deze afmaakte omdat er nog restjes designpapier op mijn bureau lagen van mijn kerstkaart vorige week. Ergens op een blog of facebook, dat weet ik echt niet meer, zag ik zoiets en vond dat erg leuk. Kijkend naar de kleuren: fuchia roze en zwart dacht ik dit kan ook wel voor het kleurenkaarteamdag.
Tijd, zin en inspiratie zijn even wat minder,  het andere papier maar gauw opgeruimd en deze afgemaakt.
Wel wat andere kleuren erbij zoals wit en kraft, maar moet kunnen dacht ik.
Het spreekt eigenlijk voor zich, en leuk om 'even" te maken.
Ik hoop dat jullie mijn blog weten te vinden omdat bij veel bloggers de leeslijst steeds uit de laatst geplaatste kaart bestaat, verder niets, en dan moet je op een andere manier je volgers zoeken. Hier heb ik ook last van. Ik heb mijn leeslijst na heel veel moeite op mijn blog gezet en nu zie ik jullie creaties weer langskomen. Die lijst zit nu nog op een rare plek, maar wist even niet hoe dat te veranderen. Wel heb ik eerst de leeslijst opgeschoond, en verouderde blogs of blogs die niet meer bestaan verwijderd. Is dat leeslijst probleem toch nog ergens goed voor, dan ga je op onderzoek uit.  Mocht ik 1 van jullie per ongeluk verwijderd hebben, laat het mij dan maar weten, dan wordt je weer in ere hersteld :) Dacht dat het goed gegaan was.
Bij Hobbyvision vragen ze een kaart in bruin en roze. Daar doet deze kaart aan mee.
Tot morgen, dan kom ik weer met een kerstkaart die al een paar weken klaar ligt om gepost te worden.
Groetjes, Nelleke 

31 opmerkingen:

Marfien zei

Vrolijk kaartje Nelleke, vlaggetjes maken het altijd feestelijk

Anoniem zei

Leuk met die vlaggenlijn!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Lisbeth zei

hoi Nelleke
Mooi kaartje
grtjs lisbeth

corryskaart zei

hoi nelleke
een erg vrolijke en mooie kaart
groetjes corry

Anoniem zei

Lekker vrolijke kleurtjes en dan met de vlaggen maakt het extra feestelijk! Leuk.
groetjes, Bernadet

Sofie zei

Mooie kaart, die kleinere en grotere vlagjes zijn leuk gedaan.

GerJanne zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Ik hou wel van dit soort kaartjes.
De mijne is deze keer in dezelfde stijl als de jouwe.
En morgen geen kerstkaart van mij, helaas.....beetje druk zo eind van het schooljaar!
Groetjes,
GerJanne

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Blogger doet inderdaad vervelend...vandaag waren de kuren over?! laten we het hopen. Groetjes Joanne

Misseke zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Nelleke - leuk in die kleurtjes en de vlaggetjes zijn super - super gedaan.
De leeslijst was vandaag weer goed.
Groetjes,
Misseke

Nadine zei

Leuk die vlaggetjes, mooi gedaan!

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat maakte je vandaag weer een mooie kaart... Wel met een 'fout' kleurtje er bij, maar dan zullen we je die craft maar voor een keertje door de vingers zien.. Het is het resultaat dat telt h!

Liefs,
Nancy

Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
je vlaggenlijn is super net zoals de tekst, Kraft hoorde er niet helemaal bij, maar past wel mooi bij je kaart..toppie gedaan..tot morgen voor de kerstkaart, liefs Ans

Nelly zei

Schitterende kaart heb je gemaakt voor het KKT.
Mooi hoe je de kleuren hebt gebruikt.

Fijne dag nog vandaag !!

Groetjes Nelly

Scraptastische hobby zei

Schitterend gedaan Nelleke! Prachtige vlaggenlijn en met stiksels nog wel....heel gaaf!
liefs van Gerie

Marjan zei

Nou, de leeslijst is er weer, hoor. Mooi, is toch makkelijker.
Je kaartje met de feestelijke vlaggetjeslijn en in deze kleurtjes is gaaf, Nelleke!

Rosina zei

Prachtig je KKT kaartje Nelleke...super leuk die vlaggenlijn....en met het kraft staat nog mooi ook....

groetjes Rosina

Sientje zei

wat een leuke verjaardagskaart, lekker vrolijk!

Erna Logtenberg zei

wat een leuke kaart geworden en zo gezellig met die vlaggetjes! Lieve groetjes Erna

martine zei

Hallo Nelleke,
wat een heel leuk en kleurrijk kaartje
lieve groetjes martine

Aartje zei

Wat een leuke kaart Nelleke, lekker vrolijk met die vlaggetjes en perfect om restjes papier een goede bestemming te geven.
Groeten, Aartje

Renate zei

Kei leuk kaartje! Het is ook zo lekker vrolijk.
Na mijn korte afwezigheid was het wel even balen ja, dat mijn leeslijst niet helemaal werd weer gegeven. Maar het probleem is weer opgelost, en we kunnen de schade gaan inhalen ;o)

-xies- Renate.

Hermien zei

Ik heb deze al op facebook voorbij zien komen, ik vind 't een heel leuk kaartje

Groetjes Hermien

Ans S. zei

Wat een leuke vlaggetjes kaart, het ziet er heel vrolijk uit.

Groetjes Ans

Henriët zei

Wat een topper deze kaart! Vind je het goed dat ik hem binnenkort een keertje leen om te liften? Ik zit ook een beetje zonder inspiratie momenteel. Teveel andere dingen aan m'n hoofd. En ik ben blij te lezen dat ik niet alleen ben in mijn problemen met blogger. Vandaag gaat het goed en is de hele leeslijst weer te zien.
Groetjes van Henriët

Antoinette Voorn zei

Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom. Wat een schattig kaartje heel erg leuk gemaakt!

Trijntje zei

Hoi Nelleke. Wat een leuke kaart met deze kleuren. Leuk bedacht. Ik geloof dat het nu weer oké is met de leeslijst. We hadden er allemaal last van geloof ik....... Groeten Trijntje

Francisca zei

Een overschotje desinger papier is nooid verloren he .
Je ziet hoe prachtig je kaart is geworden .
Vele groeten,
Francisca

martina's kaartjes zei

een leuk en mooi kaartje werd het !
erg fijn dat je mee gedaan hebt, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
fijne zomer
grtjs,martina
x

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Toffe kaart !

Groetjes,

Gerrina zei

Heerlijke vrolijke kaart! Soms trekken andere dingen of gewoon het goede weer meer aan je en staat je hoofd niet naar kaarten maken...Het moet ook een hobby blijven, toch? Liefs, Gerrina