Mijn lijst met blogs

maandag 10 maart 2014

Hoera!

Wat een reacties op mijn vorige kaartjes. Ik ben er beduusd van. Lieve reacties op mijn uren vrij. Ik moet de uren wel werken hoor, maar het voelde op dat moment heerlijk en kwam ook nog eens erg goed uit dat ik thuiskwam. Ook kwamen er tips op mijn gekleurde kaartje. Heel hartelijk bedankt allemaal.
Maakte ik mijn vorige kaartje op mijn extra vrije avond, veel tijd voor het maken en bloggen had ik daarna niet. Tot zondag, toen heb ik heerlijk zitten borduren en deze geschenkverpakking gemaakt.
Vandaag is mijn oudste dochter jarig. Toen ik haar vroeg wat ze voor haar verjaardag wilde zei ze: "een gezond kind". Zij en haar man verwachten over enkele weken hun eerste kindje. Een gezond kind kan ik hen niet geven, al hopen wij natuurlijk ook dat het allemaal goed mag gaan. Hoe cliche dat ook klinkt, we weten en hebben ervaren dat dit het allerbelangrijkste is.
Voor haar verjaardag heb ik een bon gekocht. Voor na de zwangerschap. Om iets te kopen voor haarzelf en nu misschien iets wat anders te duur zou zijn ze het nu wel kan kopen.
Het doosje heb ik gepimpt met de uitdaging van de liftchallenge. Vlinders, bloemen, grijs en geel overboord gegooid en op een heel andere toer verder. Het design papier is al heel oud en vond ik in een kaartenmaakboekje. Een jurkje geknipt en dat op het rode papier geplakt. Dit geheel op het doosje geplakt. Dat doosje kun je bovenaan nog heel iets zien.
Challenge:
Liftchallenge
Oma DEE: maak geen kaart
EHI: alles mag
Nu gauw het kaartje plaatsen en naar de verjaardag.
Groeten, Nelleke

36 opmerkingen:

Karin zei

Je doosje is erg leuk geworden, knap dat je de liftchallenge hiervoor gebruikt hebt, mooi gedaan!
Groetjes, Karin

Annemie zei

Hallo Nelleke,
wat een mooi doosje, heel leuk het jurkje met het strikje.
Feliciteer je dochter met haar verjaardag!

Lieve groeten, Annemie.

Aartje zei

Gefeliciteerd met je dochter Nelleke, en wat is dit weer mooi gedaan. Mooie kleurtjes heb je ook gebruikt.
Groeten, Aartje

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd met je dochter...en spannend een kleintje opkomst.
Een prachtige creatie is het geworden hoor.
Groetjes Anita

Aukje zei

Gefeliciteerd met je dochter en wat heb je dat mooi gemaakt!!
groetjes Aukje

Danoesja zei

Hoi Nelleke
Van harte gefeliciteerd met je dochter. Je hebt een prachtig doosje voor haar gemaakt, het jurkje is heel erg leuk.
Lieve groetjes, Danoesja

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat fijn voor je gefeliciteerd met je dochter op twee manieren en die eenen iets heel bijzonder een kindje .heel fijn voor oma en dochter.
Ook je doosje is heel mooi geworden.
Liefs Rianne

GerJanne zei

Ha Nelleke,
van harte met Marjolein! Mooi doosje heb je voor haar gemaakt. En de liftchallenge is goed te herkennen. Ben er vandaag ook mee bezig geweest.
Groetjes,
GerJanne

Marfien zei

Leuke lift, moet er nog aan beginnen. Heb wel iets anders in mijn hoofd maar weet niet of het lukt. Leuk kado heb je bedacht. Wens je een gezond kleinkind (ook voor Wim natuurlijk)

Rosina zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Nelleke....en wat een spannende tijd gaat er aankomen...Het doosje is heel erg leuk wat je voor haar gemaakt hebt... mooi gelift.....

groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel toffe kaart. Super. Proficiat met je dochters verjaardag. En spannend...... een kleinkind op komst :)


grtjs
Claudia

Renate zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Jullie gaan nog een paar spannende weken tegemoet. Je hebt een super leuke creatie voor haar gemaakt. Kei gaaf gelift. Het grove twine vind ik super stoer.

-xies- Renate

Scraptastische hobby zei

Allereerst Gefeliciteerd met je dochters verjaardag en ja ik kan me voorstellen dat een gezond kindje het belangrijkste is! Het blijft altijd een spannende blijde gebeurtenis. je lift is heel orgineel bedacht Nelleke en ik heb ook je andere kaartjes weer bekeken en ben weer bij, hihi.
lieve groetjes van Gerie

Bea zei

Proficiat met je dochter Nelleke, leuk kaartje heb je voor haar geknutseld, jaja de laatste loodjes, is altijd een spannende tijd....

groetjes Bea.

Gerrina zei

Als eerste gefeliciteerd met je dochter!
Wat een mooie kaart! Kan me voorstellen dat je iets wil geven dat ze helemaal aan zichzelf kan besteden...
Sommige belangrijke dingen hebben we geen invloed op...
Maar duimen mag altijd!
Groetjes, Gerrina

martine zei

Hallo Nelleke,
hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter
heel mooi kaartje
ook worden het spannende dagen voor jullie
lieve groetjes martine

Lenie zei

wat een vrolijke en mooie kaart.
groeten Lenie

cristel zei

Proficiat met je dochter en wat een leuk doosje.
Grtjs

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gefeliciteerd met je dochter. JE hebt een prachtig kaartje voor haar gemaakt.

Diny zei

Wat spannend allemaal he!
Gefeliciteerd met je dochter....je heb een prachtig doosje voor haar gemaakt.

Groetjes Diny

Louise zei

Gefeliciteerd met je dochter, schitterende kaart heb je voor haar gemaakt!


gr.LOuise

Ingrid Reyners zei

Ik kan me voorstellen dat je dochter die uitspraak doet, het is inderdaad het aller belangrijkste als je een kind verwacht dat het gezond is. Maar je hebt een leuk kadootje voor haar gemaakt Nelleke, als alles goed gaat, kan ze zich na de zwangerschap iets moois kopen. Ook leuk het jurkje wat je erbij hebt gemaakt. Gefelciiteerd met de verjaardag van je dochter. Groetjes, Ingrid.

Antoinette Voorn zei

Gefelicteerd met je dochter en je kaart voor haar is super geslaagd zeker weten!

lenywim35 zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en we wensen met jullie mee voor de gezondheid van de aankomende baby. Ja Nelleke gezondheid is mensens grootste goed. gr leny w

Misseke zei

Gefeliciteerd met je dochter Nelleke. Spannende tijd en we wensen met je mee voor een gezonde baby ;).
Super geslaagd doosje heb je gemaakt - hij is prachtig!
Groetjes,
Misseke

Joanne kramer zei

Wat mooi gemaakt. Super leuk dat jurkje, erg toepasselijk. Groetjes Joanne

KarinsArtScrap zei

een super gaaf kaartje Nelleke.

gr karin

Marjan zei

Dat is zeker spannend, nog een paar weekjes! Het doosje is zo leuk, ik herkende de Liftkaart ook meteen! Mooi jurkje en zulke leuke kleuren bij elkaar. Fijn dat je meedoet met de Liftchallege, Nelleke!

Hanny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hanny zei

Sorry Nelleke er ging even iets mis dus vandaar mijn berichtje verwijderd;)
Gefeliciteerd met je dochter Nelleke, de creatie is superleuk gemaakt, echt lekker feestelijk en het idee erachter is ook al zo lief. Ja een gezond kindje is inderdaad het allerbelangrijkste en het is dan ook een spannende tijd voor jullie allemaal.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Unknown zei

Nog gefeliciteerd met je dochter! Je cadeautje ziet er hartstikke leuk uit. Tof dat je meedoet met onze uitdaging.

Ans S. zei

Nog gefeliciteerd met je dochter, je hebt een super mooie creatie voor haar gemaakt.

Groetjes Ans

Hermien zei

Prachtig gemaakt Nelleke, en ja gezondheid is een kostbaar bezit

Groetjes Hermien

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met je dochter Nelleke, en wat heb je dit geweldig mooi gemaakt voor haar, super.
Liefs van Anita

Cornelie zei

Twee challenges in één, goed bedacht en ziet er super uit! Erg leuk dat jurkje.
En je dochter heeft helemaal gelijk, een gezond kindje dat is dan het enige wat telt!

Nadine zei

Wat een leuke creatie! Fijn dat je met ons meedoet aan de liftchallenge!