Mijn lijst met blogs

zaterdag 16 november 2013

Brown bag

Toen ik van de week de uitdaging zag bij Cards & Scrap dacht ik wat moet ik hiermee.....
Ik heb helemaal geen bruine zakjes. Toch.... toch begon het te kriebelen, en te borrelen...
Dan maak ik toch zelf een bruine zak? Ik heb nog inpakpapier van Ikea, rood aan de buitenkant en bruin aan de binnenkant. Zo gedacht zo gedaan. Daarna heb ik de zak met gesso ingesmeerd. En zo rol je van het 1 in het ander. Een stukje papier met inktprobeersel van een tijd geleden lag er nog, evenals het borduurwerkje. De rode kant van het papier paste er perfect bij, een restje kraft en jute ook. De achterkant heb ik naar voren gevouwen, (echt een bruine zak) een streep rood papier erop en met een stoer touw er doorheen. De letters zijn van bruin behang evenals de bruine blaadjes. Wat is behang toch fijn om voor dit soort dingen te gebruiken.
Het borduren heb ik geloof ik niet helemaal goed gedaan, ik heb in de hartjes van de bloemen nu een pareltje geplakt. Ik zie nu dat er eentje mist, die zit er inmiddels weer op.
Challeges;
Oma Dee: sketch. Zij bestaan vandaag 2 jaar, van harte gefeliciteerd.
Cards & Scrap: brown bag
Just a Note: kadoverpakking
Ons borduurblog: alles mag
Iedereen nog een fijne avond en zondag!
groetjes, Nelleke

36 opmerkingen:

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een leuk idee en dat met een zak. Supr gaaf.
Liefs Rianne

jackelien zei

Wat mooi gemaakt.
Je gewonnen candy gaat maandag op de post.
Fijn weekend
Gr Jackelien

Marfien zei

Leuk zakje, ik dacht eerst: van Ve? maar bij het inzoomen zag ik dat het een hart was, ja ja, dat krijg je als je zonder bril achter je computer duikt.
En zo zag ik ook ineens die mooie veertjes achter de bloem ipv blaadjes, goed idee :-)
Slaap lekker, Marfien

Rosina zei

Heel erg leuk idee om zelf een mooi zakje te maken Nelleke en prachtig opgepimpt ook....
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat superleuk bedacht, de zak ziet er mooi uit, leuk de stukjes papier en de bloem is ook mooi..toppie..liefs Ans

Ellen zei

Wat een werk! Goed bedacht en mooi uitgevoerd. Leuk hoe je het zakje met een touwtje 'op slot' hebt gedaan.
Groetjes, Ellen

Erica ♥ zei

Wat heb je dat gaaf gedaan zelf een zak gemaakt, en ook nog eens zo
veel leuke challenges gecombineerd, mooi hoor !
Gezellige (knutsel) zondag ☺
Liefs van Erica ☼

Plony zei

Dat vind ik nou zo knap aan jou....wat je niet hebt daar zoek je wel een oplossing voor en wát voor één.....supergaaf gedaan. Je mag weer trots zijn op jezelf hoor....het is superleuk uitgevoerd allemaal. Liefs van Plony.

Claudia's kaartjes zei

Wauw, wat supermooi gedaan. En sorry, het lijkt dat ik een aantal kaartjes van jouw gemist heb. Ze zijn stuk voor stuk prachtig.

grtjs
Claudia

Corrie zei

Dat heb je mooi voor elkaar Nelleke, je hebt er ook bij geborduurd, dat is helemaal geweldig, het is een prachtig opgepimpt zakje geworden, dank je wel voor je deelname aan onze eerste challenge van het borduurkaartenblog.
Lieve groetjes, Corrie

Ingrid Reyners zei

Wat heb je dit leuk bedacht Nelleke, dit ziet er inderdaad heel anders uit dan die van mij, maar jij bent wel heel creatief geweest zeg, en ook de kleuren met het kraft past heel mooi bij elkaar, een hele warme tint. Ik had bij de kraft zak ook zoiets van die heb ik toch niet, maar ik heb inderdaad ook het kraft inpakpapier van Ikea,, ach ik heb geen tijd meer om wat te maken, maar in ieder geval jij heel veel succes met de uitdagingen. Groetjes, Ingrid.

GerJanne zei

Ha Nelleke,
zou Ingrid ook nachtdienst hebben. Volgens mij wel, tot woensdag geloof ik. Ik heb maar 1 nachtje...
Je bruine zak heb je geweldig gemaakt. Inventief ben je met je Ikea papier...
Heb je nu nog 1 weekje vakantie??
Geniet er dan van!!
groetjes,
GerJanne

carla zei

Je hebt een leuke oplossing gevonden.
Prachtig resultaat.
Groetjes,
Carla

nans'creablog zei

Dat heb je prachtig gemaakt Nelleke, heel mooi.

Groetjes,
Nans

martina's kaartjes zei

een mooie, warme kaart
grtjs,martina
x

KarinsArtScrap zei

een super leuke kaart. mooie warme kleuren Nelleke.

gr karin

Anoniem zei

Een schitterende creatie heb je gemaakt,en een heel leuk idee ook nog.Moet volgende week voor een man iets maken .Groetjes Joke

Bea zei

Een prachtige creatie heb je gemaakt Nelleke, super leuk zakje....

groetjes Bea.

Renate zei

Hihihi, leuk hé, zo lekker aan de hobbie? Het mooie vind ik altijd dat je helemaal blanco begint, geen idee hebt hoe en wat, en dan na wat gefriebel en gefreubel heb je ineens een hele creatie voor je liggen. Deze 'brown bag' heb je kei leuk gemaakt. Suc-6 met de challenges.

-xies- Renate.

Annemie zei

Heel leuk zakje Nelleke, heel creatief met het papier van Ikea... en hier en daar restjes kom je tot een super resultaat...

Lieve groeten, Annemie

Hermien zei

da's nog eens creatief denken Nelleke, je creatie ziet er erg leuk uit

groetjes Hermien

Misseke zei

Heel gaaf gedaan Nelleke - zelfs geborduurd en helemaal toppie! - een supercreatie!

Groetjes,
Misseke

Cindy zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Nelleke. Leuke mal heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met de eerste challenge van ons borduurkaartenblog! Groetjes, Cindy

Diny zei

Wat goed gevonden Nelleke....het is erg leuk geworden.
Gemakkelijk dat er soms al wat klaar ligt van een vorige keer!

Groetjes Diny

Anita Meijer zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt Nelleke, ziet er toppie uit.
Liefs van Anita

Hanny zei

Hoi Nelleke, wat heb je dit weer mooi gemaakt zeg, hele leuke frisse kleuren en prachtige details, een plaatje om te zien.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ans S. zei

Wat ben je lekker creatief geweest, het resultaat is prachtig.
Succes met de challenges.

Groetjes Ans

Gerrina zei

Wat leuk dat je zelf een zak gemaakt hebt! Ik had er geen, dus ff laten zitten... Weer leuk om te lezen hoe dit is ontstaan en het resultaat mag er zijn! Mooi die tegenstelling met het rood! Groetjes, Gerrina

Tinie zei

Wat heb je dit leuk gedaan, Nelleke!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!!
Groetjes Tinie

sandra_w zei

Leuk gedaan! Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging van Bij Oma Dee

Aukje zei

Wat heb je dat mooi gemaakt, Nelleke!!
groetjes
Aukje

Anoniem zei

Zo leuk gemaakt! Slim om inpakpapier te gebruiken voor je zak. ;-)

Henriët zei

Wat een super idee om zelf een zak te maken. En leuk hoe je de schets op de zak verwerkt hebt. En ook al laat je het klinken alsof je overal en nergens je spulletjes weg gehaald hebt, het lijkt net of het allemaal bij elkaar hoort. het is een mooi geheel geworden.
Groetjes van Henriët

Just me... zei

Prachtig zo met dat rood en kraft papier...
gezellig dat je weer meedoet met de challenge op het DT blog van Just a Note...

Liefs, Diana.

Unknown zei

Wat een werk, maar heel leuk gedaan. Dankjewel voor het meedoen met de schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

Cornelie zei

Creatief opgelost, en onwijs mooi gepimpt! Fijn dat je meedoet met de challenge!