Mijn lijst met blogs

vrijdag 22 november 2013

Bedankt

Dag allemaal,
Even een kort berichtje want ik wil deze kaart nog plaatsen voor de liftchallenge. Deze was zo leuk om te maken. Dit is met recht een bedankt kaartje. Al het materiaal heb ik gekregen, op de hartjes van de bloemen na. Dat zijn punaises van de Wibra die ik gesloopt heb. Vorig jaar kreeg ik een doos met papier, wat heb ik daar veel van gemaakt. Het zwarte is behang, het zwarte designpapier ook, je moet goed kijken, het bestaat uit 2 kleuren. Het bandje gemaakt van behang met een rijgrandje. De bloemen zijn van Magali.
Ik plof nu lekker op de bank, we zijn moe van een studiedag over VCFS. (ook wel 22q11 deletie genoemd) Dat is kijk naar de naam: elk jaar op 22-11. (onze jongste zoon heeft dat syndroom) Wel fijn dat er steeds meer belangstelling en onderzoek naar is!
Dus nu even wat minder reageren, maar ik kom wel weer.
Groetjes, Nelleke

25 opmerkingen:

Marfien zei

Supergoed gelukt, goed voorbeeld doet goed volgen, ha ha, leuk zo lekker op het nippertje, ik vergat mijn herfstkerstkaart te linken, was de volgende dag te laat :-(
Welterusten

Maaike Huisman zei

Mooie kaart, Nelleke. Die bloemen zijn ook mooi. Nog nooit van dat syndroom gehoord, ga het eens opzoeken. Gelukkig maar, dat er steeds meer onderzoek en belangstelling is. Hopelijk heeft je zoon er profijt van.

Groetjes, Maaike

GerJanne zei

Zo, ik dacht ik juffrouw Nippertje was, maar jij kunt er ook wat van.
Het is en heel mooi kaartje geworden en wat was hij leuk om te maken, he?
Jullie zijn druk met de congressen. conferenties ed. En druk aan het werk....
Doe maar kalm aan..
Liefs,
GerJanne

Helen zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Helen

Erica ♥ zei

Wat gaaf dat je dat met behang hebt gemaakt,
je kaartje ziet er te gek uit !
Een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefss van Erica ☼

Joanne kramer zei

Wat een prachtige en stijlvolle kaart! Super! Groetjes Joanne

Diny zei

Inderdaad een leuk kaartje om te maken....ik heb ook een keertje meegedaan!
Maar deze is ook prachtig Nelleke!

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Nadine zei

Mooi! Leuke uitwerking van de liftchallenge. Bedankt voor het meedoen!

Cornelie zei

Mooi in deze lichtere uitvoering! Mooie lift, dank je wel!

Marjan zei

Gaaf Nelleke!! Mooie, stijlvolle kaart en lees ik nou dat het zwart behang is? Leuk is dat. Je kunt met zoveel meer dan designpapier werken inderdaad. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Annemie zei

Wat je allemaal kan maken met behangpapier...
Heel mooie creatie Nelleke!

Lieve groeten en fijn weekend, Annemie

jolanda zei

mooie kaart

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Nelleke.

gr karin

Gerrina zei

Je kaart is prachtig! Mooi zo rustig en toch een blikvanger! Mooi dat er meer aandacht voor dat syndroom is, hoop dat jullie er weer wat aan hebben... Fijn weekend, Gerrina

Claudia's kaartjes zei

Schitterend kaartje. Heel mooi en toffe kleuren.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Dit liftkaartje is geweldig mooi Nelleke ....prachtige kleurencombinatie...

groetjes Rosina

Misseke zei

Supermooie liftkaart Nelleke - prachtige kleurencombinatie en mooi smanegesteld - Superkaart!

Groetjes,
Misseke

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart en probeer wat rust voor jezelf te creeeren

Corrie zei

Je hebt je kaart weer prachtig gelift Nelleke, jij bent de laatste vandaag die ik een berichtje stuur, ik ga nu naar bed.
Doeg.

Ingrid Reyners zei

Wat heftig dat je jongste zoon deze aandoening heeft Nelleke. Ik ben het eens gaan op zoeken, maar ook al zal hij sommige dingen in meer of mindere maten hebben zoals beschreven, het is niet niks wat er allemaal staat. Na zo'n dag, ben je denk ik helemaal leeg! Je krijgt wel herkenning samen met andere ouders kun je het er over hebben ,maar toch pff. Sterkte! Je kaartje is een mooie uitwerking van de liftchallenge, je hebt er je eigen draai aan gegeven, mooi geworden. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Aartje zei

Hallo Nelleke, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig gelift. Leuk dat je er zelfs punaises voor hebt gesloopt.
Groeten, Aartje

Anneke zei

wat een prachtige en stijlvolle kaart nelleke.
groetjes van An

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Wat een mooie liftkaart in deze kleuren, ik vond het ook een erg leuke lift om te maken. Nu hebben ze ook weer een hele leuke lift voor de nieuwe challenge.
Gelukkig maar Nelleke dat door de onderzoeken steeds meer duidelijker word over het syndroom.

Lieve groetjes
Danoesja

Anoniem zei

Schitterende, stijlvolle kaart!

Bernadet zei

hartstikke mooi Nelleke