Mijn lijst met blogs

woensdag 16 oktober 2013

HB ???

Dag allemaal,
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Ik houd het eigenlijk algemeen, bang om iemand te vergeten. En dat wil ik niet, wat ik vind het fijn dat mensen mijn blog weten te vinden en volger worden. Ik hoop dat ik jullie inspireer.
Als dit kaartje geplaatst wordt zit ik een midweek in Drenthe met de cliƫnten van mijn werk. Voor de vierde keer dit jaar ga ik naar Drenthe. Gezellig, en als het weer een klein beetje meewerkt helemaal leuk. Van de week zal ik dus niet reageren, misschien nog wel volgen al ligt dat wel aan de internet verbinding.
Nu dit kaartje. HB, voor ons kaartenmaaksters duidelijk dat dit Happy Birthday betekend. Niet voor iedereen...... Zondagmiddag waren we op de verjaardag van mijn zwager en mijn nichtje kwam gelijk met de kaart op de proppen die ik mijn zwager gestuurd had. Wat HB toch betekende...... Ze hadden van alles bedacht maar waren er niet opgekomen. Deze kaart gaat volgende week naar mijn neef, het zal hun nu wel duidelijk zijn waar het omgaat.......
Mijn voorraad papier is nog niet op, nu weer een ander eenvoudig kaartje van dat papier gemaakt.
Met deze kaart wil ik met 2 challenges meedoen. Of ik hem kan linken weet ik niet, ik kijk wel, of doe het naderhand en anders niet.
Challenges:
SUperchallenge: cijfers en letters
Just a Note: herenkaart.
Iedereen nog fijne dagen en tot blogs.
groetjes, Nelleke

36 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Hi hi ik moet wel lachen om die afkorting, wij denken dat het een heel normale afkorting is, en dan zie je maar weer dat mensen het niet altijd in de gaten hebben, ik vind dit papier toch echt weer geweldig Nelleke, mooie kleuren, verder hoef je er noet veel vij te gebruiken bij het papier, fijne week nog ,et de cliƫnten en hopelijk hebben jullie toch een beetje drooog weer, wij hebben hier al vakantie, echte herfstvakantie. Groetjes Ingrid

Antoinette Voorn zei

Wauwww wat een topper van een kaart joh! en zulke mooie aankleding !

Anoniem zei

Een schitterende kaart en veelplezier in Drente .Groetjes Joke

Annemie zei

Het is weer een super mooie kaart geworden in die mooie herfstkleuren.
Heel mooi papier hoor...
Veel gezelligheid gewenst in Drenthe, Nelleke.

Lieve groeten, Annemie

Marfien zei

Hoi hoi, hier schijnt de zon, ik stuur hem wel door, je kaart ziet er weer goed uit, en wat HB betreft kan ik me wel voorstellen dat ze dat in onze families niet begrijpen want wie is H?, Harry, Hans of Henk? en dan zeg jij dat is Heppie . . .
Fijne week, Marfien

Rosina zei

Je kaartje is weer prachtig Nelleke...en inderdaad een leek weet soms niet wat wij ermee bedoelen...maar ik wist het wel hoor....
fijne vakantie nog, het weer vandaag ziet er goed uit, hier schijnt het zonnetje op mijn toetsenbord....heerlijk na al die sombere dagen...

groetjes Rosina

Bea zei

Leuk eenvoudig kaartje Nelleke, ja als je niet bekend in hobbyland is het denk ik wel gissen wat de afkortingen betekenen, hopelijk heb je een mooie midweek in ons mooie Drentheland, veel plezier.....

groetjes Bea

lenywim35 zei

Ik ken het Nelleke. IK had met scrabbleletterd PF gezet.
Ze dachten dat dat de afkorting was voor per conoleance. ??????
Gr leny w

De hobbydroom zei

Super stoer kaartje! erg leuk zeg! wij kennen het ja dat je bijv. bday of wat dan ook je kaart hebt staan en mensen zeggen huuuuu??.... Wat betekend dat? hihi.

Lieve groetjes, De hobby droom

Gerrina zei

Hoop dat je aan het genieten bent en de regen mee valt,maar dat lezen we nog wel. Mooie kaart! Mooi die combi van papieren! Groetjes, Gerrina

Helen zei

wat een leukerd weer. Veel plezier in Drenthe. Groetjes, Helen

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een super gaaf kaartje. Het is ook erg leuk papier.

Jeannette zei

erg leuk weer Nelleke en dat hexagon papier is ook er mooi, ja soms zijn we zo aan het puzzelen om achter afkortingen te komen, zo wist ik in het begin ook niet wat een LO was, och, al doende leert men haha. zo te zien zijn je links gelukt, succes met de challenges en nog prettige dagen met je clienten in het mooie Drente, groetjes Jeannette

Misseke zei

Supermooie kaart Nelleke - heel leuk gedaan.
Ook al kende ik deze wel 'k zal niet gauw van die afkortingen gebruiken op een kaart want ja niet iedereen kent ze ;)
Prettige dagen nog in Drenthe.

Groetjes,
Misseke

Janny Jager zei

Leuke en mooie kaart Nelleke en veel plezier in Drente.
Groetjes Janny

KarinsArtScrap zei

een stoer kaartje Nelleke.

gr karin

Hanny zei

Wat een leuke kaart Nelleke, grappig met die ster, frisse kleuren ook. Hopelijk valt het weer mee, hier is het vandaag al de hele dag droog met een flauw zonnestraaltje. Haha, tja, niet iedereen weet wat er met HB op een kaart bedoeld wordt, zo blijkt wel. Als kaartenmaaktster vind je dit al snel "gewoon" maar voor anderen blijkbaar toch niet zo, grappig.
Fijne week nog, mooie omgeving daar.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wij in Drenthe hebben geen klagen over het weer, redelijk droog en vandaag zelfs zonnig, dus ik hoop dat het bij jou ook zo is..Leuke kaart heb je gemaakt mooi papier en leuke letters HB..hihi..liefs van Ans

Dora zei

inderdaad...HB..geeft nog weleens vragen...hihi.
je kaart is prachtig,

PIKO hobbyblog zei

Een hele mooie kaart en veel plezier in Drenthe.
Groetjes,
Pia

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Nelleke. Ziet er super uit.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Prachtig kaartje Nelleke en ik hoop dat je een super weekje hebt.
Liefs van Anita

Aartje zei

Wat een verhaal Nelleke dat ze er niet op kwamen dat je voor een verjaardag Hb en dus happy birthday bedoelde.
Deze is ook weer prachtig, mooie kleuren heb je gebruikt.
Groeten, Aartje

Renate zei

Gaaf kaartje! Ik hoop dat je een beetje beter weer hebt gehad dan wij hier. Maar gezelligheid moet je toch zelf maken.

-xies- Renate.

Scraptastische hobby zei

Hoi Nelleke,
Wat heerlijk even naar Drenthe, de omgeving is daar zo mooi!! Mooi papier met de Hexagon, en leuk toch, laat iedereen maar lekker puzzelen, word er tenminste goed naar je kaartje gekeken!
Lieve groetjes van Gerie

Diny zei

Wat een leuke kaart weer en wat een grappig verhaal!
Ja het is niet voor iedereen van zelf sprekend zie je wel!
Heel veel plezier in Drenthe...en tot blogs!

Groetjes Diny

Anoniem zei

Grappig, iets wat voor jou zo vanzelfsprekend is, is voor een anders soms helemaal niet zo duidelijk.
Kaartje is weer leuk geworden.
Geniet nog van de rest van de week.
groetjes, Bernadet

Henriƫt zei

Alweer in Drenthe?? Ja, het is hier natuurlijk ook wel erg mooi :-)
Iedere keer als ik op een kaartje HB zie staan moet ik wel even glimlachen. Ik denk dan altijd even stiekem dat zo'n kaartje voor mij is omdat mijn initialen er op staan.
Mooi kaartje weer met dat mooie papier!
Groetjes van Henriƫt

Josje zei

Mooie strakke kaart

Lenie zei

wat een mooie kaart zeg.
groeten Lenie

Just me... zei

Ha, ha, wat een mop...Ja, niet iedereen heeft het gelijk door ;-)
Leuk dat je met deze kaart meedoet met de challenge bij Just a Note.

Liefs, Diana.

Ans S. zei

Prachtige kaart met mooie frisse kleurtjes.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Grappig dat ze van alles bedacht hadden en het niet wisten of konden raden. Hahaha.
Je kaart had ik al in het echt gezien en hij was heel gaaf!! Echt perfect voor een 16 jarige neef.
Groetjes en ik hoop dat je het gezellig hebt gehad in Drenthe...Ik heb nu vakantie!
Groetjes,
GerJanne

Erna Logtenberg zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Nelleke! Bedankt voor je bijdrage aan de SU-per challenge! Lieve groetjes, Erna

Anoniem zei

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet wist wat HB betekende. Je hebt er wel een mooie kaart van gemaakt.
Liefs, Myriam

Maartje zei

Even 'terug buurten' op je blog :)! Wat heb je gaaf papier gebruikt voor deze kaart! Ik vind de kleurencombi leuk! Groetjes