Mijn lijst met blogs

donderdag 13 december 2012

Olijke sneeuwpop

 
Dag allemaal,
Een nieuw blokje papier inspireert weer tot het maken van kaartjes.
Deze sneeuwpop kwam ik vorige week tegen en ik vind hem zo leuk. Hij heeft iets olijks over zich, wat wil hij vertellen? Ik weet het niet, ik weet wel dat ik er vrolijk van wordt als ik naar hem kijk.
DCZ: volgens sketch
EHI: naar foto inspiratie
DCL: kaart met een ticket.
Ditmaal een kort bericht, ik kijk zo nog even bij jullie blogs. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Fijne dagen, geniet ondanks de drukte die sommige hebben, van deze tijd.
Tot een volgende keer. Groet,  Nelleke
 



28 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat is je sneeuwpop gaaf Nelleke, inderdaad wat wil hij ons nou gaan vertellen, jouw fantasie gaat dus net als die van mij nu op de loop. Hij is super geworden je kaartje Nelleke. Top.
Liefs van Anita

Riannerizanti.blogspot.nl zei

ik vind je sneeuwpop ook gaaf nee eigenlijk vind ik hem wel lief. wat zou hij ons te vertellen hebben .?
groetjes Rianne

Plony zei

Gezellig kerstkaartje heb je gemaakt met een grappige.....geheimzinnige sneeuwpop. Nu gaat iedereen zijn eigen verhaaltje erbij maken over wat die sneeuwpop ons zou kunnen vertellen, hihi. leuk!
Liefs Plony.

jackelien zei

Erg mooi kaartje mooie kleuren dat nieuwe papier.
Groetjes jackelien

Ellen zei

Wat is ie leuk Nelleke.....echt schattig. Hij heeft een geheimpje hihi
Liefs, Ellen

Diny zei

Wat een vrolijk kaartje met een vrolijke sneeuwpop erop!
Het is inderdaad een mooi plaatje.

Liefs Diny

Anoniem zei

Nelleke wat een schitterende kaart,de sneeuwpop is helemaal geweldig.Groetjes Joke

jolanda zei

prachtig kaartje

Jeannette zei

weer heel leuk kaartje Nelleke, gek is dat he? als je iets nieuws hebt, zoals jij nu het papier, dat je dan gelijk weer ideetjes krijgt wat je er mee wil gaan doen, schatje van een plaatje ook, succes bij de challenges, groetjes Jeannette

Anoniem zei

Hoi Nelleke

Wat een leukerd!
Je papier is erg vrolijk.

Leuk dat meedoet met de Challenge bij de creatieve zebra.

Groetjes Claudia

Bea zei

Lief kaartje met die vrolijke sneeuwpop erop.....

groetjes Bea.

Corrie zei

Deze kaart heb ik gemist gisteren ik lag wat vroeger in mijn mandje Nelleke, weet je waarom?
Ik ben even langs de dokter geweest ik heb een slijmbeurs ontsteking in mijn heup, nou ben ik niet kleinzerig [ik heb al zoveel meegemaakt] maar nu hield ik het even niet vol, wat een pijn , dus kom ik nu even langs om te zeggen dat ik dit wel een héle mooie kaart vind.
Wat eenleuke sneeuwpop, dat maakt gelijk je dag weer goed, ik hoop dat je met dit schatje nu een prijsje wint, ik vind je kaart geweldig.
Lieve groetjes Corrie

Marfien zei

Vrolijk kaartje Nelleke, zo te zien laat hij weten dat het bij jullie nog even blijft vriezen!!!
Hier dooit het alweer, dus op mijn kaart zou hij huilen :-)
(zoiets kun je toch ook paperpiecen?)
groetjes, Marfien

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een leuke sneeeuwpop, op de één of andere manier doet hij mij aan Oliver Bommel ( zo heette hij geloof ik uit de strip van vroeger ) denken. Super kaartje. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

miriam zei

Lief vrolijk kaartje'
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Annerieke zei

Inderdaad een erg vrolijke sneeuwpop, daar word je blij van. Leuke kaart is het geworden!

Groetjes Annerieke

martina's kaartjes zei

een heel erg leuke creatie!
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ha Nelleke,
erg leuk deze kaart! Nieuw blokje papier? Was het op? ;-)
Ik vind de sneeuwman heel grappig!! Dankjewel voor het meedoen bij EHI!
Groetjes,
GerJanne

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Het is inderdaad een hele vrolijke kaart waar je blij van word.
Ook je vorige kaartjes zijn prachtig net als je verhalen. Leuk om te lezen dat je zoon geen adidas luchtje wil omdat het niet bij PSV hoort, wat zijn onze jongeren toch heerlijk puur hé, daar geniet ik altijd van.
Fijn weekend.

Lieve groetjes
Danoesja

Hanny zei

Hallo Nelleke

Wat een leuke, vrolijke kaart. Ik kan me indenken dat je van dit mooie papier spontaan inspiratie kreeg, de Kerstman past er perfect bij.
Trouwens, volgens mij heeft hij ons niets te vertellen maar staat hij stiekem te slapen.............
liefs Hanny

Aartje zei

Wat een brok vrolijkheid op jouw blog Nelleke. Ik vind het wel een gezellige sneeuwpop.
groeten, Aartje

Janny's Cards Creations zei

Zeker een leuke sneeuwpop hij heeft iets olijks over zich. Erg leuk groetjes Janny

Ans S. zei

Wat een super vrolijke sneeuwpop, misschien kijkt hij naar een mooi sneeuwpopmeisje, je kaartje ziet er erg leuk uit.

Groetjes Ans

Jan Hennings zei

LOVE this :)

Henriët zei

Wat een grappige sneeuwpop! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
Groetjes van Henriët

Janny Jager zei

Inderdaad een olijke sneeuwpop Nelleke en je hebt er een hele leuke en moie kerstkaart van gemaakt.

Groetjes Janny

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat een leuke en vrolijke kerstkaart heb je gemaakt, en je sneeuwpop is helemaal geweldig.

Gr...Bep

Anoniem zei

Wat een vrolijke kaart en wat leuk dat je de schets hebt gebruikt!
Bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn