Mijn lijst met blogs

maandag 24 september 2012

Herfst

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Nou ik dus wel bij jullie. Ik ben er al mee aan de slag geweest maar dat laat ik in mijn volgende post zien.
Met dit kaartje wil ik meedoen met 2 challenges. Bij Cas-ual Fridays moet je je laten inspireren door de herfst. Nou dat was het vanavond wel zeg, wat een wind zeg, al viel de regen hier nog wel mee. Voor het kaartje heb ik dus de hersftkleuren gebruikt, bruin, oranje en rood.
Bij Less is More moet je dingen uit 3 afgelopen challenges gebruiken. Dat vond ik wel lastig en hoop dat het zo ook goed is.  Ik heb het zo bedacht:
Challenge 84: One layerkaart.
Challenge 85: Een ovalen vorm gebruikt.
Challenge 82: 3-2-1: 3 steentjes-2 woorden-1 afbeelding(takje)
Een veegje inkt nog zo links en rechts en rondom een randje.
Zo nu dan de kaart posten en de troep opruimen, eten klaar maken voor morgen en spullen pakken.
Morgen heb ik een teambuildingsdag in Arnhem, en middags gaan we klimmen.......en een BBQ als slot toe. Het lijt mij in ieder geval heel erg leuk.
Tot woensdag, want dan is het weer tijd voor de kaarten van het kleurenkaartteam!
Doen jullie mee?
Groetjes, Nelleke

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Nelleke
Vind je kaart geweldig mooi.Mooie warme herfstkleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hallo Nelleke
je kaartje is heel goed gelukt hoor, het is eenvoedig maar toch mooi . ik wens je ook een fijne dag morgen en wat dat kleurenkaartteam betreft kijk ik woensdag wel op je blog en dan doe ik misschien wel mee.
groetjes Rianne

Anita Meijer zei

Wat een mooi kaartje Nelleke, super gedaan zo. Bedankt voor je mooie kaart die ik vandaag heb ontvangen, helemaal super ik hoop dat jullie genoten hebben van PSV. En ja ik doe ook weer mee met het kleurenkaartenteam, leuk, morgen ga ik daar mijn kaartje voor maken.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Prachtige kaart, Nelleke mooi gemaakt.
Veel plezier morgen.
Tot woensdag, mijn kaartje voor het kleurenteam ligt al klaar.

Groetjes Ans

Corrie zei

Prachtig is je kaart weer geworden Nelleke,juist door de eenvoud is hij super goed geslaagd
lieve groetjes Corrie

Jeannette zei

heel mooi kaartje met heel warme kleuren, echt herfst dus en je hebt het maar druk met alle challenges, ook met deze weer veel succes en morgen een gezellige dag, groetjes Jeannette

Susan zei

Beautiful card! Love the sponged oval!

Plony zei

Knap gemaakt en knap verzonnen. Super!
Liefs Plony.

Dora zei

eenvoudige kaart, maar mooi in die kleuren.
knap gemaakt.
groetjes

Chrissie zei

Sweet card Nelleke.
Thanks so much
Chrissie
Less is more

Miranda Mols Stampin Utopia zei

JE zult wel doodmoe zijn van je waarschijnlijk superleuke teambuilding dag. Prachtig kaartje heb je gemaakt.

Marfien zei

Heel erg mooi Nelleke, zo verfijnd, echt goed.En Echt CAS!
tot morgen

Sue zei

Beautiful CAS card, lovely for autumn. Sue x

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
hoe was je dag? het programma zag er in elk geval helemaal leuk uit. Nu lekker met de benen op de bank en de I-pad op schoot?
je kaart is heel mooi. Goed bedacht. Soms is het denkwerk nog moeilijker dan het maken.
Ik heb je een mailtje gestuurd...

GerJanne

Gayatri zei

Love your card. Thanks for playing along with is @ CAS-ual Fridays:)

Virginia L. zei

Beautiful job with the masking! Very pretty cards! So glad that you join the fun with us at CAS-ual Fridays!

Michele Gross zei

Gorgeous! Thanks for having some fun with us at CAS-ual Fridays!

Sofie zei

Ooh , zeer mooie kaart zeg!

Yvette zei

Wat een mooie kaart! CAS is een stijl waar ik van hou. Mijn kaart voor Less is more was wel CAS maar ik had de "witte ruimte" niet toegepast en dit is wel een vereiste. Oke dat weet ik nu dan ook weer.
groetjes, Yvette

Stephanie Washburn zei

Beautiful card! Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays! :)