Mijn lijst met blogs

woensdag 16 mei 2012

Nog een keer maar dan anders.

Hallo allemaal,
Even heb ik getwijfeld of ik dit kaartje hier op zou zetten. Ik had pas geleden ook nog zoiets gemaakt.
Met het opruimen van de krantenbak kwam ik nog zo'n bloem tegen, al is deze iets anders.
De rand is van behangstukje die je in bouwmarkten ziet liggen. Ik had een randspons gekocht en het daarop geprobeerd. Het stukje was roze, de rand (het roze) is iets beschadigd door het sponsen. Het papier is dus eigenlijk niet geschikt voor het sponsen. Nu heb ik het op de kop gelegd en zie hier het resultaat. Ook het donker paarse is van zo'n stukjebehang.
Nog even bij jullie kijken en dan wil ik het een afdrukje gaan inkleuren. Spannend, ik ben niet zo'n ster in kleuren, maar probeer het wel. Zo kom ik er ook achter wat ik leuk vind.
Groetjes, Nelleke

6 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind het een mooie kaart geworden Nelleke groetjes Corrie

Wil zei

Het is zeker een mooie kaart geworden Nelleke. Ik vind het knap hoor dat je dat zo uit je mouw kan schudden.

groetjes, Wil

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Dit is ook weer een mooi kaartje, mooie kleur ook.

Lieve groetjes
Danoesja

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie kaart. Heel leuk zo met die kleurtjes.
Groetjes Mirande

Annerieke zei

Hai Nelleke,

Leuk dat je volger bent geworden bij mij en bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen. Je maakt zelf ook mooie creaties, gewoon alles uitproberen hoor. De ene keer is het niets en een andere keer wordt het mooi. Gewoon lekker doen! Om je vraag te beantwoorden over een snijmachine. Zelf heb ik de Cuttlebug, ben er erg tevreden over. Mijn moeder heeft de Double Do en is daar ook tevreden over. Die draait iets lichter dan de mijne, maar dat verschilt misschien per machine, dat weet ik niet.

Groetjes,
Annerieke

GerJanne zei

ha Nel,

deze is heel mooi voor een sterkte kaart vind ik! De kleuren bij elkaar maken het 'stemmig', maar niet zwaar, als je begrijpt wat ik bedoel...
Zie je maandag!

GerJanne